ישראמקו מתכוונת לגייס 104 מיליון שקל בהנפקת זכויות

דירקטוריון השותף הכללי קיבל החלטה עקרונית לפעול לגיוס הון לשותפות, באמצעות הנפקת זכויות לבעלי יחידות ההשתתפות הקיימים של השותפות ■ היום החלה החברה להיסחר במעו"ף

יום לאחר שדיווחה כי את שיעור ההצלחה ברשיון "שמשון" היא מעריכה רק ב-15% וביום בו החלה להיסחר במדד המעו"ף, הודיעה היום ישראמקו לבורסה על כוונתה לבצע הנפקת זכויות ולגייס כ-104 מיליון שקל.

דירקטוריון השותף הכללי קיבל היום (ה', ה-1 ביולי) החלטה עקרונית לפעול לגיוס הון לשותפות, באמצעות הנפקת זכויות לבעלי יחידות ההשתתפות הקיימים של השותפות, בהיקף גיוס מיידי של כ-104 מ' ש' (בהנחת מימוש של כל הזכויות), וזאת על פי דו"ח הצעת מדף שבכוונת השותפות לפרסם על בסיס תשקיף המדף שפרסמה השותפות ב-27 במאי 2009.

עוד מציינת השותפות בהודעתה כי ההנפקה כפופה לקבלת כל האישורים הנדרשים עפ"י דין, כולל החלטה סופית של דירקטוריון השותף הכללי ודירקטוריון השותף המוגבל בקשר עם תנאי ומבנה ההנפקה ובקשר עם פרסום דו"ח הצעת המדף וכן, לקבלת אישור הבורסה לני"ע לרישום למסחר של יחידות ההשתתפות.

נזכיר, כי ישרמאקו מגבשת כעת תוכנית מימון עם דויטשה בנק בהיקף של 750 מיליון דולר, למימון חלקה בפיתוח תשתית ההפקה של מאגר "תמר".