רשת המשביר לצרכן נכנסת לקטגוריית הכלות והחתנים

תפתח 4 מרכזי אאוטלט ייעודיים ■ מנכ"ל המשביר, אסף בן-דב: תוך 3 שנים נחזיק ב-5%-10% משוק שמלות הכלה, המגלגל כ-400 מיליון שקל בשנה

רשת המשביר לצרכן נכנסת לקטגוריית הכלות והחתנים. הרשת הודיעה היום (א') כי תפתח 4 מרכזי אאוטלט כחנויות Store in store לממכר שמלות כלה, וכן תעמיק את פעילותה בתחום החליפות לחתנים. מדובר בקטגוריה חדשה לחלוטין ברשת בתי-הכלבו.

המרכזים הראשונים ייפתחו בסניפי המשביר לצרכן בקריון וברחוב קינג ג'ורג' בירושלים וישתרעו כל אחד על שטח של 50-80 מ"ר. שני מרכזים נוספים ייפתחו בדרום ובמרכז הארץ. אחד מהם ייפתח כנראה בקניון הנגב.

"זו לא עוד פתיחה של עמדה לממכר שמלות כלה. זה אמור לקחת את השוק למקומות אחרים לגמרי. אנשים שוכרים היום שמלה ב-10,000 שקל. יש המון היצע של שמלות מעצבים ובכללן שמלות חדשות שיימכרו במשביר. היתרון שלנו הוא ה'פול סרביס'. מטבעות חתונה דרך הלבשה לגבר. אנחנו נכין ממש חבילות, כולל קשרי תעופה לירח דבש. זה החזון", אומר מנכ"ל רשת המשביר לצרכן, אסף בן-דב.

לדבריו, כל מרכז יחזיק מגוון של 150-200 שמלות כלה, מדגמים ומעצבים שונים, שיימכרו במחיר של 1,500-3,000 שקל לשמלה.

"השמלות, חדשות ומחודשות, ממיטב המעצבים בארץ ובמצב מושלם. גם המעצבים מבינים היום שהשוק הולך לכיוון הזה - מחד שמלות בוטיק ומאידך שמלות הנמכרות בבית-כלבו. נתרחב להלבשה תחתונה לכלות ולמוצרים משלימים. גם החתנים, שעד היום קיבלו שירות כמו כל לקוח אחר, יקבלו שירות פרסונלי", אומר בן-דב, המעריך כי בתוך 3 שנים תחזיק המשביר לצרכן ב-5%-10% משוק שמלות הכלה - המגלגל לפי הערכות 400 מיליון שקל בשנה.