הסניפים בבינלאומי סגורים מחר: השביתה נכנסת ליומה הרביעי

במו"מ היום בין הפקידים להנהלה לא הושגה כל התקדמות ■ ראש ועד הפקידים, חנוך ליבנה: "לצערי הנהלת הבנק לא הראתה שום סימנים לשינוי בהתנהלותה. נערכנו מראש למאבק ארוך, ואנחנו נחושים להשיג צדק"

השביתה בבנק הבינלאומי תימשך גם מחר (ב'). יו"ר ועד המנהלים ומורשי החתימה יונה גולדשלגר החליט להאריך את השביתה גם למחר וכך גם החליט ועד הפקידים בראשות חנוך ליבנה.

במו"מ היום (א') בין הפקידים להנהלה לא הושגה כל התקדמות "לצערי הנהלת הבנק לא הראתה שום סימנים לשינוי בהתנהלותה. נערכנו מראש למאבק ארוך ואנחנו נחושים להשיג צדק" הודיע ליבנה.

היום ערך גולדשלגר כנס מנהלים בגני התערוכה בתל אביב ותקף את הנהלת הבנק "זה מאבק על עצם קיומו של הארגון. כשפרה מפסיקה לתת חלב שולחים אותה לשחיטה, אנחנו לא נאפשר שיעשו לנו את זה".

מחר ימשך המו"מ ונקבעה לצהריים פגישה בין גולדשלגר לראש אגף משאבים יוסי לוי.

"צעדי הוועדים מיותרים ואינם מידתיים לנוכח תנאי ההעסקה הטובים של עובדי הבינלאומי, שנהנים מידי שנה מהעלאת שכר צמודה להעלאת השכר של עובדי לאומי והשנה גם קיבלו בונוס נאה", נמסר בתגובה מהנהלת הבנק. "ההנהלה מקיימת משא ומתן עם הוועדים ומגלה נכונות לשבת איתם ולקבל הצעה עניינית בכל זמן, אם כי למרבה הצער הוועדים לא מגלים כל נכונות לקיים מו"מ ענייני ומתרכזים בעיקר בהשבתות ובכך מביאים נזק לבנק, ללקוחות ולציבור העובדים. ההנהלה מתנצלת בפני הלקוחות על אי הנוחות".