הפצצה היומית: סטודמאייר סגר ל-5 עונות בניקס עבור 99.7 מיליון דולר

המשמעות העיקרית של העניין היא שהציוות המדובר לברון ג'יימס-דוויין ווייד לא יתרחש העונה במדיסון סקוור גארדן ■ זו ההחתמה השנייה הכי גבוהה מאז נפתח שוק הפרי-אייג'נטס

ניו יורק ניקס פינתה הרבה מקום בתקרת השכר כדי להביא פרי-אייג'נטס כבדים בקיץ 2010, והלילה היא עשתה את הצעד הראשון בכיוון. אמרה סטודמאייר, 29, סיכם על חוזה לחמש שנים בקבוצה עבור שכר כולל של 99.7 מיליון דולר.

המשמעות העיקרית של העניין היא שלניקס נותרו כעת 17 מיליון דולר מתחת לתקרת השכר העונה עבור חוזה מקסימום לכוכב גדול, מה שאומר שהציוות המדובר לברון-דוויין ווייד או לברון-כריס בוש לא יתרחש העונה במדיסון סקוור גארדן. אפשרות נוספת של הניקס היא להשתמש בכסף שנותר ולפזר אותו על כמה כוכבים בקליבר קטן יותר, אפשרות שבקבוצה פחות מעוניינים בה.

סטודמאייר, פאוור-פורוורד,שיחק בפיניקס סאנס שמונה עונות, מאז נבחר בדראפט 2002. הוא הוביל את הסאנס לגמר המערב בשנה שעברה וסיים את העונה עם ממוצעים של 23.1 נק' ו-8.9 ריבאונדים.

זו ההחתמה השנייה הכי גבוהה מאז נפתח שוק הפרי-אייג'נטס לפני שישה ימים, אחרי ה-119 מיליון דולר ל-6 שנים שקיבל ג'ו ג'ונסון מאטלנטה הוקס.