טכנולוגיה ופרסום: איך הכול משתלב? תשובות בוועידת תקשורת ונתח שוק

מושב מיוחד בוועידה ידון בהשפעת הטכנולוגיה על תעשיית הפרסום, על הקריאייטיב ועל מסך הסלולר

ועידת תקשורת ונתח שוק 2010, הוועידה השנתית של "גלובס" לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק, שתיערך ב-19 ביולי 2010, תעלה מושב דיון מיוחד שכותרתו: "טכנולוגיה יצירתיות, ופרסום - איך הכול משתלב".

במסגרת המושב ידונו ביחסי הגומלין והשפעת הטכנולוגיה על תעשיית הפרסום, על הקריאייטיב ועל מסך הסלולר.

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת דפי זהב, ינחה את הדיון וידבר על פרסום מבוסס מקום. הוא יציג את המוצר הבא בתחום המידע הלוקאלי בעולם הסלולר, ויתייחס בדבריו לחשיבות של התאמת טכנולוגיות חדשות ויצירתיות למוצרים שהם בעלי ערך אמיתי למשתמשים ועל שילובם במודל עסקי יציב המבטיח עשייה ארוכת-טווח.

בנוסף, סם בול, שותף ומנהל הקריאייטיב של Lean Mean Fighting Machine, יעביר את הרצאתו Advertising and the Machine. הוא ידבר על מערכות הגומלין בין התפתחות הטכנולוגיות לבין התפתחות עולם הפרסום, ויציג את השפעת הטכנולוגיה על החברות ועל התהליך היצירתי.

ג'רום גראטו, מנהל פלטפורמות המדיה, SEEMEA Google (שנציגתה בישראל היא טוטאל מדיה), יעביר את הרצאתו "הדור החדש של טכנולוגיות הפרסום". הוא ידבר על הצרכים והאתגרים של המפרסמים בעידן הדיגיטלי.

ועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס" מהווה את האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2010 בשיתוף תפן. מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.