מניית היום: קיבלה פטנט על משחת אין-אונות - ומזנקת בחדות

מניית NexMed מזנקת בכ-50% בוול סטריט במחזור הגבוה פי 9 כמעט ממחזור המסחר הממוצע במניה ב-3 החודשים האחרונים ■ קיבלה פטנט ביפן על משחת ה-Vitaros של החברה עד 2021

במסגרת סיקור "מניית היום" בחרנו לציין את מניית NexMed (סימול NEXMD בבורסת הנאסד"ק), שמזנקת בכ-50% במחזור הגבוה פי 9 כמעט ממחזור המסחר הממוצע במניה ב-3 החודשים האחרונים.

יצוין, כי NexMed היא מניה קטנה שנסחרת תמורת 3.3 דולר, שמשקף לה שווי של 28.72 מיליון דולר בלבד, אך הסיפור מאחורי הזינוק בערכה הוא שהקנה לה מקום במדור "מניית היום".

NexMed נכללת בקטגוריית הפארמה, ומספקת שירותי ייעוץ ומחקר לחברות ביומד וביוטכנולוגיה. בנוסף, החברה מפתחת תרופות ומוצרי פארמה והטכנולוגיה שלה נועדה לשפר את היעילות של תרופות ולהפחית תופעות לוואי. NexMed פיתחה גם את מוצר ה-Vitaros, משחה רפואית שמצויה בשלב 3 בניסוי קליני - לטיפול בבעיות אין-אונות.

הסיבה לזינוקים היום, היא הודעה שקיבלה החברה מרשם הפטנטים ביפן, לפיה קיבלה פטנט על המשחה הרפואית ביפן עד 2021. הפטנט הנוכחי הוא הראשון מתוך מספר פטנטים של החברה שממתינים לאישור ביפן.

"אנחנו שמחים על ההכרה שקיבלנו מרשם הפטנטים ביפן", אמר ד"ר בסאם דמאג', מנכ"ל NexMed. "בנוסף לשוק היפני, אנחנו נשווק בבלעדיות את ה-Vitaros גם בשווקים גדולים אחרים, והפטנט היום הוא רק ההתחלה", הוסיף.