חוגלה קימברלי תשקיע עד סוף 2010 כ-20 מיליון שקל בהשקת סדרות מוצרים חדשניים בכל קטגוריות החברה. שני המהלכים הראשונים הם "לילי Soft & Strong" ו"קוטקס כותנה".
טלי אורן, סמנכ"לית השיווק של חוגלה קימברלי, מסרה: "בשוק היפר-תחרותי הבידול חייב לבוא דרך חדשנות".
"לילי Soft & Strong" היא סדרת מוצרים שתתאפיין בנייר טואלט בעל שכבה אחת רכה במיוחד ושכבה נוספת חזקה יותר, המבטיחה נייר עמיד שלא יקרע בעת השימוש.
את ההשקה מלווה קמפיין שבאמצעות משר הפרסום גיתם BBDO בכיכובו של יובל סמו, אשר במסגרתו נערך סקר הקורא לאנשים להצביע על העדפה או הרגלי השימוש שלהם בנייר הטואלט.
במקביל משיקה החברה סדרת מגיני תחתון תחת המותג "קוטקס", בעלי שכבה עליונה העשויה כותנה 100%. גם השקה זו תלווה בקמפיין, הפעם מבית מקאן-אריקסון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.