טאואר ממשיכה לארגן חובות: תמיר אג"ח ב-80 מ' ד' לזמן ארוך

מחזיקי אגרות החוב המוסדיים בארה"ב הסכימו להחליף אג"ח קיימות בעלות מועד פירעון ב-2011 תמורת הקצאת אג"ח חדשות לפירעון ב-2015 ■ המחזיקים יקבלו אופציות הניתנות למימוש לכ-25 מיליון מניות רגילות של החברה במחיר מימוש של 1.7 דולר למניה

טאואר ממשיכה לארגן מחדש את חובותיה: החברה הודיעה היום (א') כי חתמה על הסכם מחייב עם בעלי אגרות החוב המוסדיים בארה"ב, לפיו כ-80 מיליון דולר של אגרות החוב להמרה הנוכחיות שלה שאמורות היו להיפרע בשנה הבאה יוחלפו באגרות חוב חדשות, לא-המירות למניות, לטווח ארוך, שיעמדו לפירעון לא לפני אמצע שנת 2015.

אגרות החוב החדשות תהיינה בעלות תנאים דומים לאגרות החוב שהנפיקה החברה בשנת 2006, כולל קופון שנתי של 8%.

נזכיר כי בסוף יוני הודיעה החברה כי קיבלה קו אשראי בסך של 45 מיליון דולר מבנק וולס פארגו האמריקני. אגרות החוב החדשות תהיינה במעמד נחות לעומת וולס פארגו ובעלות מעמד זהה למעדת האג"ח הקיימות של החברה.

בנוסף, מחזיקי אגרות החוב המוסדיים האמריקנים יקבלו אופציות הניתנות למימוש לכ-25 מיליון מניות רגילות של החברה במחיר מימוש של 1.7 דולר למניה, גבוה בכ-23% ממחיר הנעילה של מניית טאואר בניו יורק ביום ו'. במקביל, אפשרות המימוש למניות של כ-20 מיליון ניירות ערך המירים למניות החברה (שיכלו לנבוע מהאג"ח הנוכחיות) - בוטלה, כך שהון החברה על בסיס דילול מלא גדל ב-5 מיליון מניות נטו.

ראסל אלוואנגר, מנכ"ל החברה, ציין כי "זהו מהלך נוסף בתוכנית המקיפה לארגון מחדש של חובותינו עם הבנקים ומחזיקי אגרות החוב. צעד זה מדגים גם את האמון של קהילת המשקיעים בחברה ובאסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו. תוכנית ה-RESTRUCTURING תאפשר לנו להפחית את החוב הכולל שלנו ולפרוס אותו ברמה המתאימה מבחינה כלכלית ליישום תכניות הצמיחה וההתרחבות שלנו."