ה-Vivaz הושק בסלקום: צילום וידיאו ב-HD של סוני אריקסון

"סוני אריקסון ממשיכה לשים דגש על חוויית משתמש עשירה ונוחה" ■ ה-Vivaz מצטרף להשקות קרובות בסלקום של דגם ה-Legend של HTC וה-Wave של סמסונג

סוני אריקסון השיקה בסוף השבוע בסלקום את דגם ה-Vivaz, המציע צילום וידיאו ב-HD באיכות 720p. המכשיר החדש כולל מסך בגודל 3.2 אינץ' וגם את מערכת ההפעלה סימביאן מסדרה 60.

זו הפעם השנייה שסוני אריקסון משיקה מכשיר הפועל על סימביאן בארץ. הדגם הקודם Satio כלל גם מצלמת 12 מגה פיקסל, כאשר הדגם הזה יציע צילום ב-8 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי, מייצב תמונה וזיהוי חיוך.

ה-Vivaz מושק בארץ בצבע שחור פיאנו בוהק, הכולל גם את שיטת העיצוב החדשה של החברה הכוללת הנדסת אנוש מקומרת בגב המכשיר, כך שהוא אמור להיות נוח יותר להחזקה ביד. מלבד זה, יש כאן גם תקשורת WiFi, יציאת VGA לחיבור למסך הטלוויזיה ורדיו FM.

סוני אריקסון
 סוני אריקסון

"סוני אריקסון ממשיכה לשים דגש על חוויית משתמש עשירה ונוחה. ה-Vivaz מצטרף למשפחת מכשירי המולטימדיה של סוני אריקסון שהשקנו השנה, בהם ה-Satio", אומר מנכ"ל ברס אלקטרה יבואנית סוני אריקסון, מיקי ברקן. "את סרטוני ה-HD והתמונות האיכותיות שניתן לצלם ב-Vivaz ניתן להוריד ישירות ל-You Tube או לפיקאסה בלחיצת כפתור מהירה, זאת לצד קיצורי דרך לפייסבוק ולטוויטר ול-SNAPTU", לדבריו.

המחיר של ה-Vivaz בסלקום הוא 3,564 שקל (או 99 שקל כפול 36 תשלומים).

ה-Vivaz מצטרף להשקות קרובות בסלקום של דגם ה-Legend של HTC וה-Wave של סמסונג.