מקדונלד'ס - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל

למקום השני בטבלת המותגים המושקעים בשבוע החולף הגיעה סופר-פארם, עם השקעה בפרסום של כ-1.2 מיליון שקל

מה שהתחיל כקמפיין "המק רויאל עם 495 הקלוריות" הופך השבוע לקמפיין הגרלת 62 מכוניות סוזוקי אלטו של מקדונלד'ס, שממשיכה להוביל את טבלת המותגים המושקעים עם קמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA.

סופר-פארם ממשיכה לבלוט עוד שבוע עם קמפיין ל-SUMMER SALE ול-SUMMER DANCE בכיכובו של עידו תדמור ובאמצעות באומן-בר-ריבנאי. SUMMER DANCE זוכה גם לקמפיין גוגל ADWORDS, כאשר סופר-פארם משתמשת בלא מעט ביטויי חיפוש בנושא ריקודים ולימודי ריקודים, תחת הסלוגן: "רקדו לצלילי סאמר דאנס את מה שבא לכם, העלו את הסרטון לפייסבוק וזכו בחופשה".

קמפיין העברת הלקוחות מקופת-חולים אחת לשנייה התחיל באופן רשמי. מכבי שירותי בריאות מחזירה את הדמויות "עבר" ו"עתיד" שיצר יהושע TBWA על מנת להזכיר לנו שהיא היחידה מבין כל קופות-החולים שגדלה השנה במספר המנויים.

ראוי גם לציין כי שירותי בריאות כללית, שאינה מופיעה בחמישייה, מפרסמת השבוע במיליון שקל באמצעות מקאן-אריקסון. הסלוגן של הכללית הוא "מתחילת 2010 הכי הרבה אנשים עברו לכללית".

שופרסל ביג מתמקמת במקום הרביעי עם קמפיין למבצע "שופר מאניה" באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, במסגרתו כל לקוח 100 (מוגבל לחברי מועדון) יקבל את הקנייה שלו במתנה.

את החמישייה סוגר נייר הטואלט לילי של חוגלה-קימברלי עם קמפיין לא שגרתי המעלה חיוך: "סקר השירותים הגדול". יובל סמו הפרזנטור מופיע בקמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות ואינטרנט ומציג נתונים הקשורים להרגלי השימוש השונים בשירותים.

גם במקרה זה עיבו את הקמפיין בפרסום בגוגל ADWORDS עם שימוש בשלל ביטויי חיפוש הקשורים לסקרים, שירותים ונייר טואלט, תחת הסלוגן: "ענו והשפיעו על סקר השירותים הגדול. עכשיו באתר ליליסקר. למה אתם מחכים?".

המותגים המושקעים

1. מקדונלד'ס - 2,031,754 שקל - באמצעות יהושע TBWA

2. סופר-פארם - 1,258,777 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. מכבי שירותי בריאות - 1,215,296 שקל - באמצעות יהושע TBWA

4. שופרסל ביג - 1,199,553 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

5. חוגלה-קימברלי (לילי) - 1,187,750 שקל - באמצעות גיתם BBDO

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 2/7/10-8/7/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.