עשות אשקלון זינקה ב-15% לאחר הזמנה נוספת ממשהב"ט

עשות אשקלון, החברה הבת של התעשיה הצבאית, קיבלה הזמנה שלישית ממשרד הביטחון, לייצור ומכירת מערכות רק"מ (רכב קרבי משוריין) בהיקף כספי של 76.5 מיליון שקל

חברת עשות אשקלון , החברה הבת של התעשייה הצבאית, הודיעה היום (א') כי קיבלה הזמנה נוספת ממשרד הביטחון לייצור ומכירת מערכות רק"מ (רכב קרבי משוריין) בהיקף כספי של 76.5 מיליון שקל. בתגובה להודעה, המניה זינקה בבורסה היום ב-15% במחזור גבוה ביחס לממוצע המסחר במניה ב-3 חודשים האחרונים.

עשות אשקלון, העוסקת בייצור מוצרי מתכת, חלקים תעופתיים, מערכות לרכב קרבי משוריין, ומוצרים ממתכת כבדה, הגיעה כבר במאי 2009 לסיכום עם משרד הביטחון, שהוא בעל השליטה בה, על ייצור ומכירה של מערכות רק"מ. ההזמנה היתה בהיקף 85 מיליון שקל, עם כוונה להגדיל את היקפה ל-285 מיליון שקל ב-3 שנים. חודש מאוחר יותר החברה קיבלה הזמנה נוספת בהיקף 90 מיליון שקל ועד ל-260 מיליון שקל בתקופה של 5 שנים, והיום כאמור קיבלה הזמנה שלישית.

עשות אשקלון מוחזקת ב-85% ע"י התעשיה הצבאית, ושווי השוק שלה הוא 70.3 מיליון שקל. מניית החברה רשמה מתחילת השנה זינוק של 34% בערכה, והיא רושמת תשואות מרשימות גם בתקופה האחרונה.