בעקבות ההפסדים: רבינטקס עוברת לשבוע עבודה מקוצר

החברה בתגובה: "במסגרת שורת צעדים הננקטים על יד החברה לטובת שיפור היעילות והורדת ההוצאות, נקראו עובדים בעלי יתרות חופשה גדולות לנצל את יתרת ימי חופשתם במהלך חודשי הקיץ הקרובים"

ההפסדים ברבעונים האחרונים של חברת רבינטקס הביאו את החברה לבצע שורת צעדי התייעלות, אשר במסגרתם יעברו עובדי החברה במפעל הייצור בבית שאן לשבוע עבודה מקוצר במהלך החודשים הקרובים, כך נודע ל"גלובס".

עיקר פעילותה של רבינטקס, הנמצאת בשליטת אינספייר של אבירם ורטהיים, מרוכזת בחברת הבת האמריקנית ברטק, העוסקת במיגון רכבים צבאיים, והייתה אחראית לכ-76% מהכנסות רבינטקס בשנת 2009.

בנוסף, לרבינטקס ישנה פעילות מיגון אישי, הכוללת ייצור ומכירה של אפודי מגן, קסדות ולוחות מיגון המבוצעות במפעל החברה בבית שאן. בשנת 2009 הסתכמו ההכנסות בתחום המיגון האישי בכ-103 מיליון שקל, וההפסד התפעולי עמד על 10.2 מיליון שקל.

נכון לסוף מארס, הסתכם צבר ההזמנות של תחום המיגון האישי בכ-79 מיליון שקל. במהלך הרבעון הראשון נרשמה ירידה חדה גם במכירות ברטק, כך שאת הרבעון סיימה רבינטקס בהפסד של 9.5 מיליון שקל.

מרבינטקס, המנוהלת על-ידי אהוד גנני, נמסר כי "במסגרת שורת צעדים הננקטים על יד החברה לטובת שיפור היעילות והורדת ההוצאות, נקראו עובדים בעלי יתרות חופשה גדולות לנצל את יתרת ימי חופשתם במהלך חודשי הקיץ הקרובים".