פלאפון מציעה ניווט סלולרי ללא הגבלה בחו"ל

השירות הפועל על תוכנת הניווט של חברת טלמפ הישראלית מציע מפות בעברית של ארה"ב ואירופה. עלות השירות בחו"ל: 199 שקל ל-10 ימים, כולל חבילת גלישה ללא הגבלה שמיועדת לניווט בלבד

פלאפון השיקה היום (ב') את שירות הניווט הסלולרי שלה גם לשימוש בחו"ל. השירות הפועל על תוכנת הניווט של חברת טלמפ הישראלית מציע מפות בעברית של ארה"ב ואירופה. עלות השירות בחו"ל: 199 שקל ל-10 ימים, כולל חבילת גלישה ללא הגבלה שמיועדת לניווט בלבד.

מלבד פלאפון, גם סלקום מציעה שירות ניווט בחו"ל הפועל על התוכנה של טלמפ, אולם כאן המשתמש צריך לשלם עבור חבילה גלישה המוגבלת בתעבורת נתונים (דאטה). חבילה בנפח של 10 מגה עולה 100 שקל והחבילה הכי יקרה בנפח 70 מגה עולה 500 שקל. החבילות מוגבלות לשבועיים. פרטנר לא מציעה שירות ניווט בחו"ל.

"שירות ה- GPS נוויגיטור הפך לשירות חיוני ללקוח הישראלי. כיום יש לפלאפון מאות אלפי לקוחות מנווטים וגם כאשר הם נוסעים לחו"ל הם מעדיפים להיעזר בשירותי ניווט המאפשרים להם התמצאות קלה ונוחה גם במקומות לא מוכרים ללא צורך בהשכרת GPS ותוך המשך שימוש באפליקציה המוכרת להם במכשירם האישי ובעברית", אומר מנהל אגף מוצרים ושירותים מתקדמים בפלאפון, זיו קסלמן.