תדיראן תהיה הספונסר המשני של נבחרת הכדורסל עבור 800 אלף שקל

חתמה לשנתיים עם איגוד הכדורסל, ותקבל פרסום על גב החולצות, בעיגולי העונשין ובהיכל נוקיה; מצטרפת לבנק דיסקונט שיהיה הספונסר הראשי של הנבחרת

איגוד הכדורסל ממשיך בגיוס ספונסרים לקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2011, כשסיכם עם חברת תדיראן על הסכם לשנתיים עבור 800 אלף שקל. תדיראן תהיה הספונסר המשני של הנבחרת, ולוגו החברה יופיע על גב חולצות השחקנים. בנוסף תקבל החברה פרסום בעיגולי העונשין במשחקי הנבחרת בהיכל נוקיה, ופרסום על הלדים האלקטרוניים במשחקי הנבחרת בהיכל בשנתיים הקרובות.

בכך משלים האיגוד גיוס של שני הספונסרים העיקריים לנבחרת לקראת קמפיין המוקדמות שייחל באוגוסט הבא. כפי שפורסם ב"גלובס" הנבחרת חתמה עם בנק דיסקונט על חסות ראשית למשך שלוש שנים, בהסכם בסיס (לפני בונוסים) של כ-600 אלף דולר. שני הספונסרים החדשים, דיסקונט ותדיראן, מחליפים את בנק לאומי והטוטו-ווינר, ששימשו כספונסרים ראשיים בקמפיין הקודם.

יהודה ווכטל, מנהל השיווק של תדיראן מסר: "החיבור בין תדיראן לערכים שמייצג ענף הכדורסל בעולם ובישראל הוא אופטימלי. תדיראן הינה חברה כחול לבן מהבולטות והמובילות במשק וככזו, החיבור עם נבחרת ישראל הוא אך טבעי. יש בישראל כדורסל טוב ואיכותי וחשוב לתמוך בו ובערכיו. בימים כאלו צריך חיזוק מבית וזה בדיוק מה שאנו רוצים לספק".

נבחרת ישראל תפתח ב-2 באוגוסט את הופעותיה במוקדמות אליפות אירופה, ותארח בהיכל נוקיה בתוך שלושה שבועות את לטביה, מונטנגרו, איטליה ופינלנד. הראשונה בבית תעפיל אוטומטית לאליפות אירופה ב-2011 בליטא, ובנוסף שתי הסגניות הטובות ביותר מבין שלוש הבתים.