החשיפה הרשמית של ספינת הדגל החדשה של פיז'ו, ה-508 החדשה, תיערך רק בתערוכת פאריס בספטמבר אולם בינתיים כבר זלגו תמונות ופרטים ראשונים אל הרשת.
המכונית אמורה להחליף הן את ה-407 מקבוצה D והן את סדרה 6 הגדולה וממדיה ממצבים אותה בהתאם. היא נמתחת לאורך 4.79 מ' (4.81 מ' בגרסת הסטיישן) וניצבת על בסיס גלגלים באורך 2.81 מ' - ארוך משמעותית משל ה-407.
עיצובה החיצוני מכוון דווקא לעבר גרמניה - יש מי שיגיד ב.מ.וו סדרה 5 - וכך גם עיצובה הפנימי, שמזכיר מאד דגמים עדכניים מתוצרת גרמנית, כולל שימוש ב"עכבר מולטימדיה" מרכזי ובסך רחב לשליטה על פונקציות המשנה ומראה מסודר, איכותי ונטול גימיקים.
באגף ההנעה אפשר לצפות למנועים המוכרים של פיז'ו סיטרואן בתוספת חשובה של גרסה היברידית על בסיס מנוע דיזל, עם הספק (משוער) של 200 כ"ס. ה-508 החדשה אמורה להגיע לדילרים באירופה בתחילת 2011 ובמקביל כנראה גם אלינו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.