אחרי 3 שנים בשוק: מנכ"ל אינטק פארמה מכר דירתו במנהטן

דירתו של קרני, בשטח של 76 מ"ר בשדרות ברודווי ב-‏Upper West Side‏ במנהטן, נמכרה לאחרונה ב-1.11 מיליון דולר, לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית

‎‎שלוש שנים אחרי שחזר ארצה: גיורא קרני, מנכ"ל חברת הביומד הישראלית אינטק פארמה, הנסחרת בבורסה בתל אביב, הצליח למכור את ביתו בעיר ניו יורק.

‏קרני התגורר בארה"ב עת שהיה אחראי על פעילותה של חברת התרופות הישראלית אגיס, שנרכשה עלי ידי חברת פריגו האמריקנית. בשנת 2007 חזר קרני ארצה והתמנה לתפקיד מנכ"ל אינטק פארמה, ומאז ככל הנראה, עמדה דירתו במנהטן למכירה, להערכת גורמים מקורבים.

דירתו של קרני, בשטח של 76 מ"ר בשדרות ברודווי ב-‏Upper West Side‏ במנהטן, נמכרה לאחרונה ב-1.11 מיליון דולר, כך על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, ועל פי גורמים המקורבים לעסקה. מדובר במחיר של 14.6 אלף דולר למ"ר.

על פי נתוני אתר ‏BlockShopper.com‏, 571 דירות נמכרו ב-‏‎ Upper West Side‎‏ של ניו יורק בשנה האחרונה, והמחיר החיצוני לדירה שם עומד כיום על 824 אלף דולר.

הדירה של קרני, במגדל דירות היוקרה "‏Grand Millennium‏" בן ה-32 קומות ו-200 יחידות הדיור בכיכר לינקולן, נמכרה לחברת אחזקות, השקעות ופיתוח מניו יורק בשם ‏Alte Ventures‏. על פי אתר ‏streeteasy.com‏, בפרויקט עומדות כעת למכירה ארבע דירות במחירים הנעים מ-849 אלף דולר ועד 15 מיליון דולר; שבע דירות מוצעות להשכרה ב-3,700 דולר עד 50 אלף דולר לחודש.

דובר אינטק פארמה סירב להתייחס לידיעה.