הפיינל-פור של היורוליג יתקיים בברצלונה במקום בטורינו

הנהלת היורוליג החליט להעביר את האירוע שיתקיים בין ה-6 ל-8 במאי 2011 לאולם "פלאו סאן ג'ורדי" ■ הארגון החליט להשאיר את גמר הפיינל-פור במועד המקורי, והוא ייערך בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל; המשמעות: הגמר לא ישודר בישראל

הנהלת היורוליג קבעה כי הפיינל פור לעונת 2010/11 יתקיים בין 6-8 במאי 2011 באולם "פלאו סאן ג'ורדי" בברצלונה, המכיל 16,500 מקומות.

ההחלטה התקבלה כמה ימים אחרי שהתברר שטורינו, שנבחרה לפני מספר חודשים לארח את האירוע, לא הצליחה לפתור את הבעיות הבירוקרטיות בין העירייה לבין החברה שמפעילה את האולם האולימפי שבו היו אמורים להיערך המשחקים. ברצלונה הועדפה על-פני בלגרד ואיסטנבול, שהיו מועמדות אחרות להחליף את טורינו.

האולם אינו משמש כאולם הביתי של ברצלונה, המשחקת ב"פלאו לאוגרנה" הקטן יותר, שמכיל 8,200 מקומות.

זו הפעם השנייה שברצלונה תארח את הפיינל פור של היורוליג, אחרי שעשתה זאת לאחרונה ב-2003.

בפעם האחרונה שבה התקיים הפיינל-פור בברצלונה (שנת 2003), זכתה בו הקבוצה המקומית - כשאז שיחקו במדיה שרונאס יסיקבצ'יוס ודיאן בודירוגה. ברצלונה אירחה את הפיינל-פור פעם נוספת, בעונת 1997/98.

הנקודה הישראלית בעניין היא גמר הפיינל-פור שישוחק ב-8 במאי 2011, ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל. למרות ניסיונות של יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, להזיז את מועד הפיינל-פור, החליטה הנהלת היורוליג לשמור על המועד שנקבע מראש. המשמעות היא שמשחק הגמר לא ישודר בישראל.