גולשי "גלובס": פייסבוק - המותג האהוב; HOT - הכי פחות

לקראת ועידת תקשורת ונתח שוק הושקה בעמודי הפייסבוק של "גלובס" אפליקציה שנועדה למדוד את אהדת גולשי המדיה החברתית של "גלובס" למותגים השונים ■ התוצאות לפניכם

לקראת ועידת תקשורת ונתח שוק 2010 הושקה בעמודי הפייסבוק של "גלובס" אפליקציה שנועדה למדוד את אהדת גולשי המדיה החברתית של "גלובס" למותגים השונים, בין יותר מ-100 מותגים שונים. אלפי הגולשים התבקשו לבחור 10 מותגים נחשקים ו-10 מותגים שהם לא אוהבים.

המותג האהוד ביותר, באופן לא מפתיע, הוא פייסבוק, ומיד אחריו גוגל. קוקה-קולה, המותג המוביל בספר "מדד המותגים" שיצא אתמול (ב') לאור, תופס את המקום השלישי.

יחד עם את, היו גם לא מעט הפתעות: סלקום ופלאפון סובלות מתדמית שלילית וירודה, והדבר בולט מאוד על רקע הדימוי החיובי שממנו נהנית המתחרה פרטנר תקשורת עם המותג אורנג'.

המותג השנוא בישראל, כך לדעת הגולשים, הוא HOT, חברת שידורי הטלוויזיה בכבלים ("מעולים בשעת המכירה, אחר-כך אין עם מי לדבר"). חוסר האהדה למותג הזה מפתיע בעיקר על רקע העובדה ש-yes ממוקמת בעשירייה הראשונה של המותגים האהודים, לצד מותגים נחשקים כמו אדידס, במבה, אאודי,BMW ונייק.

עוד הפתעות: בנק לאומי, למרות פעילות ענפה במדיה החברתית, מקבל ציון "נכשל" מגולשי המדיה החברתית של "גלובס".

מותגים שנואים נוספים: מקדונלד'ס ("חושבים שפריכיות משמין כמו המבורגר, פחחחח"), H&M ("בניגוד לחו"ל, בארץ הם לא ממש מככבים"), ביטוח ישיר ("באתי בגלל המחיר, עזבתי בגלל השירות"), ארומה ("כשאני שותה ארומה אני מרגיש מרומה"), ומותגי הסיגריות L&M ומרלבורו.

22
 22