ההתאחדות: לקצר המועד לביטול פסק הבורר בעניין צ'רלטון

הגישה לביהמ"ש בקשה לאשר את פסק הבוררות במסגרתו אמורה צ'רלטון להעביר לה כ-36 מיליון שקל ■ טוענת: "עשרות מיליוני השקלים נדרשים על מנת להבטיח כי יהיה מקור לשלם לקבוצות הכדורגל"

ההתאחדות לכדורגל וספורטפייב ממשיכות להגביר את הלחץ על חברת צ'רלטון. היום (ג') הגישו ההתאחדות וספורטפייב, באמצעות עו"ד ברוך כצמן ממשרד הרצוג פוקס נאמן ושות', לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בקשה לקצר את המועד לאישור פסק הבוררות בין הצדדים.

כזכור, בפסק הבוררות בין ההתאחדות לכדורגל לצ'רלטון בעניין הסכסוך על זיכיון שידורי ליגת העל שניתן ב-27 ביוני 2010, נקבע כי על צ'רלטון להעביר להתאחדות לאלתר 36.24 מיליון שקל.

בעתירה לבית המשפט מבקשת ההתאחדות לכלול את פגרת בתי המשפט, שאמורה להסתיים ב-1 בספטמבר, במניין 15 הימים שבהם יש לצ'רלטון אפשרות לבקש מבית המשפט את ביטול פסק הבוררות. לפי החוק, ניתן להגיש בקשה לביטול פסק בוררות בתוך 15 ימים מהרגע שבו נקבע פסק הבורר.

בבקשה לבית המשפט טוענת ההתאחדות לכדורגל כי למרות שפסק הבוררות ניתן ב-27 ביוני, היא הצליחה להגיש לבית המשפט את הבקשה לאישור פסק הבוררות רק ב-11 ביולי, זאת - לטענתה - בשל שביתת העובדים המינהליים בבתי המשפט.

בבקשתה לקיצור מניין הימים טוענת ההתאחדות לכדורגל כי "ענף הכדורגל מוזן בעיקרו מידי ההתאחדות לכדורגל, אשר בתורה זקוקה לכספים שהמשיבה (צ'רלטון) חייבת לה כאוויר לנשימה. עשרות מיליוני השקלים בהם עסקינן נדרשים, בין היתר, על מנת להבטיח כי יהיה מקור לשלם לקבוצות הכדורגל את הכספים המהווים עבור מרביתן מקור תקציבי מרכזי".