בואינג חתמה על מזכר הבנות עם חברת אירונאוטיקס הישראלית

יצרנית התעופה בואינג הודיעה כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת אירונאוטיקס, אחת מהחברות הביטחוניות הגדולות בישראל וספקית מערכות המל"טים השנייה בגודלה, לשיווק של מערכות מל"ט דומינייטור DA42

יצרנית התעופה בואינג הודיעה היום (ג') בסלון האווירי בפארנבורו על כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת אירונאוטיקס, אחת מהחברות הביטחוניות הגדולות בישראל וספקית מערכות המל"טים השנייה בגודלה, לשיווק של מערכות מל"ט דומינייטור DA42.

הדומינייטור DA42 מיועד למשימות איסוף מודיעין, מעקב ותצפיות. הוא בנוי מחומרים מרוכבים המעניקים לו יתרונות של שרידות גבוהה, הפחתת עלויות תחזוקה ומשקל כולל נמוך המעלים את כושר עמידותו במשימות בהם משתתף.

"נתח השוק של מערכות מל"ט מסוג MALE הולך וגדל היות וצבאות שונים ברחבי העולם רוכשים מגוון מערכות לשימוש בעימותים קיימים ובמשימות של שדה הקרב העתידי", אמר קריס צ'אדוויק, נשיא בואינג מטוסים צבאיים. "שיתוף הפעולה עם אירונאוטיקס לשווק מערכות הדומינייטור DA42 יאפשר לבואינג להציע מגוון רחב יותר של פתרונות MALE ללקוחות קיימים ופוטנציאליים בארה"ב וברחבי העולם".

"אנו מאמינים כי הניסיון והידע הרב של בואינג יחד עם הטכנולוגיה החדשנית והמיומנות של אירונאוטיקס בתחום המל"טים תמצב את הדומינייטור DA42 כאחת ממערכות המל"טים מסוג MALE המובילות בשוק", אמר מנכ"ל אירונאוטיקס, אבי לאומי. "אירונאוטיקס גאה לשתף פעולה עם בואינג, ואנו בטוחים כי שילוב היכולות של שתי החברות יעניק ערך מוסף ממשי ללקוחותינו".