ליאורה עופר מקדמת חנות של לואי ויטון בקניון רמת-אביב

כניסת מותג היוקרה לקניון - הצפויה בדצמבר 2011 - עשויה לחזק את בידולו מול קניונים אחרים, במיוחד לאור המדיניות הבררנית של לואי ויטון בפתיחת סניפים

מותג האופנה היוקרתי לואי ויטון (Louis Vuitton) בדרך לקניון רמת-אביב: ל"גלובס" נודע כי מנכ"לית לואי ויטון באירופה ביקרה באחרונה בקניון רמת-אביב, וכי הצדדים סיכמו עקרונית על כניסתו של המותג לקניון. עם זאת, החוזה בין הצדדים עדיין איננו חתום.

היוזמה להבאת המותג לקניון היא של יו"ר מליסרון, ליאורה עופר, המאמינה כי המותג חשוב ויתרום לתדמית הקניון. מליסרון יצרה קשר ישיר עם חברת לואי ויטון בצרפת, קשר שצפוי בסופו של דבר להביא להגעת המותג לקניון.

לואי ויטון צפוי להיכנס לקניון בדצמבר 2011. בלואי ויטון ביקשו כי הקניון יקצה להם שטח של 400 מ"ר, אולם ייתכן כי בפועל החנות תהיה קטנה יותר.

ללואי ויטון יש כבר חנות אחת בישראל, שנפתחה לפני 9 שנים בכיכר המדינה, המשתרעת על 3 קומות וזוכה להצלחה. עם זאת, המותג אינו פעיל באף קניון בארץ, וכניסתו לקניון רמת-אביב עשויה לחזק את בידולו של הקניון מול קניונים אחרים, במיוחד לאור המדיניות הבררנית של לואי ויטון בפתיחת סניפים.

המותג לואי ויטון נוסד על-ידי לואי ויטון בשנת 1954. לואי ויטון עצמו הלך לעולמו בשנת 1992, אבל המותג רק הלך והתחזק והפך למותג יוקרה הידוע בעיצוב מיוחד אך גם ברמת מחירים גבוהה.

מוצרי המותג נמכרים בבוטיקים קטנים הפועלים בחנויות כלבו יוקרתיות ברחבי העולם. החברה עצמה מעסיקה 9,671 עובדים, ומחזור מכירותיה הסתכם בשנת 2009 ב-1.98 מיליארד אירו. למותג ליין מוצרים רחב הכולל גם נעליים, תיקים, שעונים, תכשיטים, אקססורייז ומשקפי שמש.

כפי שנחשף ב"גלובס", גם המותג בננה ריפבליק של אלביט קמעונאות, שבשליטת איש העסקים מוטי זיסר, בדרך לקניון רמת-אביב. מאז קבלת הזיכיון של בננה ריפבליק עדיין לא נפתחה חנות של המותג בישראל.

קניון רמת-אביב סירב להתייחס לידיעה.