טריוונט נמכרת לחברה בינ"ל תמורת 30-40 מיליון דולר

לפי הערכות, הרוכשת היא Gimalto הצרפתית ■ החברה גייסה מאז הקמתה כ-45 מיליון דולר ■ המנכ"ל, עמית מתתיה: "זהו מהלך שעתיד להרחיב את הפעילות שלנו לשווקים ותחומים נוספים"

לאחר יותר מ-13 שנים של פעילות מגיע גם זמנה של חברת הסטארט-אפ הישראלית Trivnet לעבור ידיים.

החברה סיימה לאחרונה מו"מ מול חברה בינלאומית שעתידה לרכוש אותה לפי שווי של 30-40 מיליון דולר, והיא עתידה להוציא הודעה רשמית בנושא בשבועות הקרובים. לפי הערכות, הרוכשת היא Gimalto הצרפתית.

לפי חברת המחקר IVC, החברה גייסה במשך השנים 45 מיליון דולר ממספר גדול של משקיעים ובראשם הקרנות מגמה, סטייג'-וואן, סטאר וזרוע ההון סיכון של אמדוקס.

חולמת בספרדית

את טריוונט הקימו ב-1997 אמיר גלילי, סער וילף וגיא רוביו והיא מספקת פתרונות בתחום השירותים הפיננסיים (MFS) למפעילי התקשורת הניידת. באמצעות המערכת של טריוונט, ספקי תקשורת יכולים להציע למנויים שלהם שורה של שירותים פיננסיים טלפוניים. במשך השנים שינתה החברה פתרונות ומודלים אסטרטגיים כחלק מהגלגולים שעברה. את החברה מנהל בשנתיים וחצי האחרונות עמית מתתיה.

בשנים האחרונות עלה השם של טריוונט במספר שיתופי פעולה מרשימים, כגון עם אמדוקס, שאף השקיעה בה, וכן עם טלפוניקה שהכניסה אותה לספרד ואמריקה הלטינית.

לפי IVC, החברה סיימה את 2009 עם מכירות של 5 מיליון דולר ויש בה כיום 60 עובדים. מתתיה אישר שהחברה במגעים למכירתה ואמר כי "זהו מהלך שעתיד להרחיב את הפעילות של החברה לשווקים ותחומים נוספים".