דירקטוריון מגל משיב אש: "שטרן העליב ספקים ופגע בקשרים"

מכתב מאשים את יואב שטרן, מנכ"ל החברה לשעבר, בפנייה ישירה לעובדים והקלטה של שיחות שלהם ושל בעלי מניות בחברה ■ בעלי המניות האמריקנים קוראים להדיח את דירקטוריון החברה והעומד בראשו יעקב פרי

עדכונים מהחזית במגל מערכות: בסוף השבוע האחרון פורסם מכתב שמאשים את יואב שטרן, מנכ"ל החברה לשעבר, בפנייה ישירה לעובדים והקלטה של שיחות שלהם ושל בעלי מניות בחברה.

עתה הוציא דירקטוריון מגל תגובה מפורטת לנייר העמדה, אותו הציגו בעלי המניות האמריקנים, שקוראים להדיח את דירקטוריון החברה והעומד בראשו, יעקב פרי.

בתגובת הדירקטוריון לכתב העמדה נטען כי מרגע כניסתו לתפקיד כמנכ"ל החברה בנובמבר 2008, גרם שטרן לסיום עבודתם של מספר עובדים בכירים בחברה, העליב ספקים ופגע בקשרים עם השותפים העסקיים של החברה, וזאת במטרה לרכוש את השליטה בחברה על-ידי מנהלי החברה (Management Buy-out).

במגל אף מפנים את בעלי המניות להסתכל בתוצאות הכספיות של חברת Bogen Communications, אותה מנהל שטרן ביחד עם זיו נדיבי, שגם הוא כמו שטרן מוצע על-ידי בעלי המניות האמריקנים לדירקטוריון מגל, אשר דיווחה על ירידה של למעלה מ-20% מהכנסותיה והפסד של 11.6 מיליון דולר. במגל מצביעים על כישלון נוסף של השניים בחברת Kellstorm Industries, אשר הגישה בקשה לפשיטת רגל.

מהעבר השני, גם בעלי המניות האמריקנים לא שוקטים על השמרים - במהלך סוף השבוע עלה ברשת אתר אותו הקימו בעלי המניות, ובו מידע למשקיעים על הליך ההדחה של הדירקטוריון. איש יחסי הציבור רונן צור, שמייעץ לאמריקנים, אמר היום ל"גלובס" כי "אנחנו רואים בימים האחרונים תופעה מדאיגה, לפיה אנשים מסוימים במגל מנסים להעביר את משקל הדיונים לפסים אישיים. יש ביכולתנו לחשוף חומרים מביכים מאוד אודות הפעילות של אותם אנשים במגל, וההמלצה שלנו לגורמים אלה היא להשאיר את הדיון ברמה המקצועית".