לא מאמין במודיעין? עזריאל זולטי מכר מניות בכ-5.6 מיליון שקל

זולטי מכר שלשום בבורסה 120 מיליון יחידות השתתפות של מודיעין בשער של 3.5 אגורות ליחידה ■ בנוסף, מכר זלוטי כ-100 מיליון אופציות מסדרה 6 בשער של 1.4 אג' לאופציה

אחד מבעלי העניין המרכזיים בשותפות קידוחי הנפט וגז מודיעין , עזריאל זולטי, החליט למכור כמות משמעותית מאחזקותיו.

זולטי, בעל עסק לייבוא, משקיע בשותפויות הגז והנפט מזה שנים רבות וכעת הוא החליט לממש, כאמור, חלק מאחזקותיו במודיעין של צחי סולטן ונוחי דנקנר.

זולטי מכר שלשום (ב') בבורסה 120 מיליון יחידות השתתפות של מודיעין בשער של 3.5 אגורות ליחידה, כלומר בכ-4.2 מיליון שקל ונותר לאחר העיסקה עם אחזקה של כ-720.98 מיליון יחידות (כ-6.34% מהון השותפות).

בנוסף, מכר זלוטי כ-100 מיליון אופציות מסדרה 6 בשער של 1.4 אג' לאופציה (בכ-1.4 מיליון שקל) ונותר עם אחזקה של 498.5 מיליון אופציות.

בתחילת השבוע הודיעה מודיעין, המחזיקה ב-19.28% בכל אחד מהרישיונות "שרה" ו"מירה", כי "בהתאם לתוכניות העבודה של הרשיונות על השותפים להשלים את השלב הראשון של פענוח תוצאות הסקר הסייסמי התלת מימדי של הרשיונות הנ"ל ולהגיש דו"ח מתאים לממונה על ענייני הנפט במשרד התשתיות עד ל-1 באוגוסט".

לדברי השותפות, GeoGlobal, החברה שנבחרה לאחרונה לשמש כמפעיל ברישיונות ואשר מחזיקה אף היא ב-5% בכל אחד מן הקידוחים האלו מסרה לשותפות כי תגיש את דו"ח הפיענוח הראשון עד לתאריך זה. עוד מבהירה מודיעין בהודעה שפרסמה כי "בהתאם ללוח הזמנים של תוכנית העבודה המוסכמת, שהשותפות עומדת בהם, הפענוח הסופי יושלם רק בעוד מספר חודשים, וכרוך בביצוע פעולות עיבוד מתקדמות אשר טרם החלו בביצוען".