"לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של אדיר סחר

תקציב החברה, המייבאת ומשווקת משקאות, מוערך ב-4 מיליון שקל ■ בשבוע הקרוב יעלה קמפיין קיץ ל"מאסטר קפה"

משרד הפרסום "לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של חברת אדיר סחר, העוסקת ביבוא ובשיווק משקאות.

במסגרת זו תטפל "לעומק התודעה" במותגים "סאפה" - משקה אלוורה, "מאסטר קפה" - קפה קר בפחיות, "איילנד" - המשקה של חופי סיני ו"גוורארנה" הברזילאי.

היקף התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקל.

בשבוע הקרוב יעלה קמפיין קיץ ל"מאסטר קפה", בהשקעה של 800 אלף שקל, באינטרנט ובשילוט חוצות.

משרד הפרסום "לעומק התודעה", בבעלות זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין, מתמחה בפרסום ושיווק לצעירים בגילאי 18-35 ומספק מענה ממוקד למשווקים לקהל הצעירים. יצוין כי באחרונה הצטרף לחברה ארז מיטל בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב לאחר 6 שנים ב-JWT.

אדיר סחר מתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מותגי נישה בתחום המשקאות. לחברה מערך הפצה המתמחה בשוק הקר ובצריכת האימפולס. מוצרי החברה משווקים בחנויות הנוחות, קיוסקים, חדרי כושר, בסיסי צה"ל וכן ברשתות השיווק. החברה נמצאת בבעלות רשף אביגדור, יניב דיין וקבוצת מאסטר פוד.