רשת elite coffee תשקיע 5 מיליון שקל במיתוג מחדש

הרשת, שתמותג תחת השם "קפה עלית", תשיק עיצוב ותפריט מחודשים במטרה להתחזק בסגמנט "הקפה על הדרך"

כשנה אחרי איחוד מותגי הקפה של קבוצת שטראוס, ממתגת הקבוצה מחדש גם את רשת דוכני ובתי-הקפה elite coffee תחת השם "קפה עלית", בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס". במסגרת זו משיקה הרשת גם תפריט חדש.

רשת coffee elite מונה כ-80 עמדות קפה בהפעלה עצמית וסניף אחד בתל-אביב הפועל כבית-קפה לכל דבר. דוכני הרשת פועלים במרכזי קניות, באוניברסיטאות, בבנייני משרדים, בתחנות רכב ובבתי-חולים. הרשת מעסיקה כ-530 עובדים. בשנת 2009 הסתכם מחזור המכירות של הרשת ב-70 מיליון שקל.

במסגרת המיתוג מחדש יעברו עמדות המכירה תכנון ועיצוב מחדש.

הקונספט החדש החל לפעול בשבוע שעבר ב-3 נקודות המכירה בתחנת הרכבת סבידור מרכז בתל-אביב, ועד סוף השנה הוא ייושם בכ-40 נקודות מכירה. המהלך כולו יושלם במהלך שנת 2011.

"אנחנו באים כהמשך תהליך המיתוג של קבוצת שטראוס וכדי לחזק את האחיזה שלנו בסגמנט הקפה על הדרך, וזאת מתוך אסטרטגיה עסקית יותר רחבה של הפעילות בישראל לפגוש את הצרכן בכמה שיותר מפגשים", מסבירה דליה מנדלמן, מנכ"לית שטראוס קפה ישראל.

התפריט החדש של הרשת יכלול מגוון משקאות קפה רחב במיוחד, כמו למשל משקאות חדשים דוגמת אספרסו תוסס וקפה קר עם אספרסו וקרח. כמו כן ייכללו בתפריט סלטים ומאפים חדשים.

לדברי נדב ארנס, מנכ"ל רשת קפה עלית, "הקונספט החדש הוא קונספט תחרותי ומבודל, שמאפשר לנו המשך צמיחה משמעותית בסגמנט הצריכה ההזדמנותית של דוכני ובתי-הקפה".