נבחר הוועד המנהל של הוועדה למדידת הרייטינג באינטרנט

גיא שמחון, מנכ"ל פובליסיס נט מדיה, נבחר ליו"ר הוועד המנהל ■ מהצד של אתרי התוכן נבחרו גיא אלון אליאב, מנכ"ל נענע10; איתן זינגר, מנכ"ל זאפ מקבוצת דפי זהב; מירב שיפמן מ-mako; ואודי מילנר, מנכ"ל ONE

מדידת האינטרנט מתקדמת עוד שלב. אתמול (א') נבחר הוועד המנהל של הוועדה למדידת הרייטינג באינטרנט, במסגרת ישיבה שבה לקחו חלק נציגי האינטראקטיב והאתרים בישראל.

גיא שמחון, מנכ"ל פובליסיס נט מדיה, נבחר ליו"ר הוועד המנהל. מהצד של אתרי התוכן נבחרו גיא אלון אליאב, מנכ"ל נענע10 והעומד בראש הגוף MASA; איתן זינגר, מנכ"ל זאפ מקבוצת דפי זהב; מירב שיפמן מ-mako; ואודי מילנר, מנכ"ל ONE.

מצד משרדי האינטראקטיב נבחרו אמיר וייס, מנכ"ל יוניברסל דיגיטל; תמיר יולביץ', מנכ"ל d-say; גלית מסורי מ-TMF; וכאמור גיא שמחון מפובליסיס נט מדיה. מנכ"ל הוועדה הוא שגיא סטוניס.

‏כזכור, בדצמבר 2007 זכתה גמיוז, המיוצגת בישראל על-ידי ארז בהט, בשיתוף עם חברת Market Watch‏ בבעלותו של אבינעם ברוג, במכרז למדידת הרייטינג באתרים בישראל. אולם, עיכובים רבים מנעו את התחלת המדידה בפועל.

העיכובים הרבים נבעו מהתנגדויות של אתרים שונים ומשרדי פרסום שונים בכל הנוגע לסעיפים בתקנון מערכת המדידה. כתוצאה מכך התקשה איגוד חברות הפרסום להשיג הסכמה מלאה מכל הצדדים המעורבים. נכון לעכשיו, שני האתרים הישראלים הגדולים ביותר - וואלה ו-ynet - לא ייקחו חלק במדידה.

בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" הבטיח סטוניס כי המדידה תחל ברבעון הראשון של 2011. כעת נותר רק להמתין ולראות האם המדידה אכן תתחיל במועד המיוחל, או שנזכה לעוד איחורים ועיכובים.