"מוזס" רכשה פרסום בעיגול האמצע למשחקי מכבי ת"א ביורוליג

העסקה, שכוללת אלמנטים פרסומיים נוספים, מוערכת ב-200 אלף דולר לעונה; הפרסום בעיגול האמצע במשחקי הליגה של סגנית האלופה יהיה שייך למפעל הפיס, כחלק מההסכם החדש המתהווה עם המינהלת

מכבי ת"א חתמה על הסכם חסות עם "מוזס", במסגרתו תקבל רשת המסעדות את זכויות הפרסום בעיגול האמצע בהיכל נוקיה במשחקי היורוליג. העסקה, שכוללת אלמנטים פרסומיים נוספים, מוערכת ב-200 אלף דולר לעונה.

"מוזס" תפרסם במשחקי היורוליג בלבד בעיגול האמצע בהיכל, זאת בעקבות הסכם החסות החדש המתהווה בין מינהלת הליגה למפעל הפיס, שמבטיח למפעל הפיס את זכויות הפרסום בעיגולי האמצעי בכל האולמות במשחקי ליגת העל. כפי שפורסם ב"גלובס", כחלק מההסכם בין מכבי ת"א למינהלת הליגה, הצהובים גם יפוצו על-ידי המינהלת בגין ההסכם עם הפיס.

יובל סלע, מנכ"ל ואחד מבעלי רשת "מוזס", אמר על ההסכם: "אחרי כמה שנים ששיתפנו פעולה על אש קטנה, רשת המסעדות "מוזס" החליטה להיכנס בגדול לעסקים עם מכבי ת"א ולהעמיק את הקשר בין הצדדים. אנו שמחים וגאים שהחתול המפורסם של "מוזס" יתנוסס על עיגול האמצע במשחקי הקבוצה באירופה. אנו מתכננים שיתופי פעולה נרחבים של רשת "מוזס" עם הקבוצה ועם המועדון".

מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, מסר: "אנחנו מרוצים מאוד מהעובדה שהרחבנו את ההסכם עם "מוזס", אחד הספונסרים הדומיננטיים שלנו. מכבי ת"א ממשיכה להיות מותג חזק ומוביל, ולחתום על הסכמים גדולים עם ספונסרים רבים".