פרולור מדווחת: פרסום ניסוי פרה-קליני באתר Endocrinology

פרסום הניסוי בירחון המדעי הראה פעילות ביולוגית מוגברת וזמן מחצית חיים משופרים לגירסת פרולור להורמון גדילה אל מול הורמון הגדילה המשווק כיום לחולים ■ לפני כשבוע הודיעה החברה על תחילת ניסוי שלב 2

חברת פרולור ביוטק , חברת ביוטכנולוגיה ישראלית-אמריקאית הנסחרת בארה"ב ובתל-אביב, מדווחת היום (ב') על פרסום ניסוי פרה-קליני באתר הירחון המדעי היוקרתי Endocrinology.

הניסוי הראה פעילות ביולוגית מוגברת וזמן מחצית חיים משופרים לגירסת פרולור להורמון גדילה אל מול הורמון הגדילה המשווק כיום לחולים. המאמר, אשר נכתב ע״י צוות המחקר ופיתוח של פרולור, יפורסם גם בגירסת הדפוס של חודש ספטמבר של Endocrinology. נזכיר כי לפני כשבוע הודיעה החברה על תחילת ניסוי שלב II.

hGH-CTP הינו הורמון גדילה ארוך טווח שפותח בשביל ילדים ומבוגרים בעלי חוסר בהורמון גדילה, במטרה לאפשר להם להזריק את ההורמון פעם בשבוע או שבועיים ובכך להחליף את הצורך בהזרקה יומית של הורמון גדילה רגיל. הניסוי ייערך בכ-14 מרכזים ב-6 מדינות, ויבדוק את בטיחות ויעילות מינונים שונים של hGH-CTP המוזרקים בתדירות של פעם בשבוע ופעם בשבועיים לחולים אשר מטופלים בזריקות יומיות של הורמון גדילה.

"פרסום המחקר שלנו ב Endocrinoloy מהווה חותמת איכות נוספת לתרופה ולטכנולוגית CTP, ומתווסף למספר גובר והולך של תוצאות פרה-קליניות וקליניות שהוכיחו את היכולת של טכנולוגית ה CTP לאפשר יצירת חלבונים רפואיים אשר ניתן להזריקם בתדירות נמוכה יותר מאשר הגרסאות הקיימות היום בשוק", מסר ד״ר פואד פארס, המדען הראשי של פרולור. "אנחנו מתקדמים עם ניסוי שלב II בהורמון הגדילה שלנו וממתכננים להתחיל את שלב III ב-2011".