אבי בן אסאייג יקבל אופציות בשווי 6.7 מ' ש' בדלק ישראל

בן אסאייג יהיה זכאי למשכורת חודשית בהיקף של 90 אלף שקל, רכב מקבוצה 6 לפחות, החזר הוצאות ועוד ■ קמיניץ, שיחליף את בן אסאייג כמנכ"ל אי.די.בי תיירות, קיבל עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל דלק ישראל שכר חודשי של 134 אלף ש'

בעוד שלושה שבועות ייכנס באופן רשמי אבי בן אסאייג לתפקיד מנכ"ל חברת דלק ישראל. התנאים אותם יקבל בן אסאייג אמנם נמוכים לעומת תנאי השכר של המנכ"ל היוצא, דוד קמיניץ, אך קשה לומר שהוא מקופח: בן אסאייג יהיה זכאי למשכורת חודשית בהיקף של 90 אלף שקל, רכב מקבוצה 6 לפחות, החזר הוצאות ועוד.

בסעיף האופציות, יוענקו לבן אסאייג 283 אלף אופציות בשווי תיאורטי של 6.7 מיליון שקל, שיחולקו לשלוש מנות, ותקופת ההבשלה שלהן תהיה בין 3 ל-5 שנים. בנוסף, יהיה בן אסאייג זכאי למענק שנתי בהתאם לשיקול הדעת של החברה.

קמיניץ, אשר יחליף את בן אסאייג בתפקיד מנכ"ל אי.די.בי תיירות, קיבל עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל דלק ישראל ביוני 2009 שכר חודשי של 134 אלף שקל, רכב מקבוצה 7 וכ-300 אלף אופציות, בשווי תיאורטי של 10.8 מיליון שקל. ההטבה הגלומה באופציות אלו נשארה על הנייר בלבד, כיוון שקמיניץ פרש מהתפקיד לאחר שנה בלבד, בטרם הבשילו רוב האופציות או שהייתה כדאיות במימושן.