אשטרום נכסים מכרה לעו"ד קומת משרדים ב-8 מיליון שקל

מנהל השיווק של המגדל: "המגדל ייתן מענה לגופים קטנים שלא רוצים 'לזרוק את הכסף' על שכירות ומעדיפים שהכסף ישמש אותם. הם ייצרו לעצמם תשואה של 9%-10%"

חברת אשטרום נכסים , בניהול מוטי סלע, מכרה לעורך דין קומה שלמה במגדל המשרדים שהיא מקימה בבני ברק, תמורת כ-8 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס".

החברה, שבשליטת משפחות נוסבאום, גירון ומשורר, מתחילה בימים אלה בבניית מגדל המשרדים, שייקרא VTOWER וצפוי להתנשא לגובה 19 קומות. שטח המגדל, שיוקם בין הרחובות בן גוריון ובר כוכבא בבני ברק, צפוי להסתכם בכ-22 אלף מ"ר. עלות הפרויקט מוערכת בכ-150 מיליון שקל.

ברבעון האחרון של 2009 רכשה אשטרום את חלקם של שותפיה במגדלי ויטה ב-84.4 מיליון שקל, וכך עלה שיעור החזקתה בפרויקט מ-17% ל-100%. מגדל VTOWER נבנה על חלק מהקרקע שעמדה במרכז אותה עסקה, לפי תב"ע (תוכנית בניין עיר) מאושרת.

שטחי המשרדים בפרויקט החדש, בתכנון משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון, מיועדים למכירה ולא להשכרה. שטח קומת משרדים צפוי להיות כ-1,100 מ"ר והשטחים יימכרו ביחידות של 200, 240 , 320, או 400 מ"ר. עם זאת, גורמים שיהיו מעוניינים בשטחים גדולים יותר, יוכלו לרכוש קומה שלמה או שטחים בהיקף של עד 20 אלף מ"ר. מחיר השטח יהיה 8,000 שקל למ"ר בממוצע.

עד כה מכרה החברה קומה של 1,100 מ"ר לעו"ד שחר בן עמי, המשמש יועץ לרשויות רבות, ב-7,200 שקל למ"ר, כלומר סכום כולל של כ-8 מיליון שקל. בן עמי אישר את הפרטים.

תשואה של 9%-10%

לדברי אופק גבאי, מנהל השיווק של VTOWER מטעם חברת ייעוץ הנדל"ן אינטר ישראל, "המגדל ייתן מענה לגופים קטנים שלא רוצים 'לזרוק את הכסף' על שכירות ומעדיפים שהכסף ישמש אותם. במקום שישלמו 80 שקל למ"ר לחודש, הם רוכשים את השטחים ומשתמשים בהם בעצמם ויוצרים לעצמם תשואה של 9%-10%. אשטרום נכסים מציעה פריסת תשלומים נוחה בגין הרכישה, כך ש-60% ייפרסו על פני שלוש שנים ואילו ה-40% הנותרים ישולמו רק עם קבלת הנכס, בעוד שלוש שנים".

סלע ציין כי "היום אין מוצר מהסוג הזה - משרדים למכירה. זהו בין האתרים הבודדים באזור המרכז שמציע משרדים למכירה ברמת Class A ובאיכות בנייה גבוהה מאוד, ומחולק לחלקים קטנים למכירה. זו הזדמנות נדירה למשקיעים במיקום מנצח. הסיטי של בני ברק צפוי להתפתח משום שמתוכננים לקום פה מגדלים נוספים".