עם הפופולריות, מגיעים הדולרים. המפרסמים הגדולים ברשת פייסבוק הגדילו בשנה האחרונה פי 10 ויותר את הפרסום ברשת החברתית, שחצתה לאחרונה את רף חצי מיליארד המשתמשים - עובדה שקורצת למפרסמים שרוצים להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר.
חלק מהמפרסמים ברשת החברתית הגדילו את הפרסום ביותר מפי 20 בשנה האחרונה, כפי שנמסר ממנהלת התפעול של הרשת, שריל סנדברג. מחירי הפרסום בפייסבוק נותרו בשנה האחרונה יציבים למרות העלייה בביקוש, מה שהזמין אף יותר את המפרסמים.
"לפני שנתיים המפרסמים הגדולים התנסו איתנו וראו כי טוב. כעת הם מגבירים את הפרסום ברשת שלנו ובגדול", מסרה סנדברג. מנהלת התפעול סירבה לחשוף מיהם המפרסמים הגדולים בפייסבוק או את רמת ההכנסות של הרשת.
על-פי דיווחים, פייסבוק מתכננת לצאת להנפקה בוול סטריט בשנת 2012. חברת המחקר SharesPost הציבה לאחרונה לפייסבוק שווי של 24.9 מיליארד דולר - יותר מפי 2 משווי החברה בחודש מארס האחרון, מה שמלמד על הצמיחה המואצת שלה. מקורות המקורבים לחברה מסרו לבלומברג כי הכנסותיה של פייסבוק עשויות להגיע ל-1.4 מיליארד דולר בשנת 2010, לעומת 700-800 מיליון דולר בשנת 2009.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.