מורן גרוס תוביל קמפיין לתכשיטי צבאן תמורת כ-100 אלף שקל

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום G GROUP, יעלה בעיתונות, בשלטי חוצות ובאינטרנט בהיקף של מיליון שקל

הדוגמנית והשחקנית מורן גרוס נבחרה לפרזנטורית של רשת תכשיטי צבאן לקמפיין חורף 2010, זאת תמורת סכום מדווח של כ-100 אלף שקל.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום G GROUP, יעלה בעיתונות, בשלטי חוצות ובאינטרנט בהיקף של מיליון שקל.

הרשת מפעילה 6 סניפים ומשווקת ב-32 נקודות מכירה במשביר לצרכן.