צ'רדן: "צפי לרבעון חזק לטאואר - קנו מניות לפני פרסום הדו"ח"

בבית ההשקעות צ'רדן צופים כי טאואר תזנק פי 2.2 ב-12 החודשים הקרובים (בהתבסס על מחיר הסגירה של המניה אמש בוול סטריט) ■ המלצת "קנייה", במחיר יעד של 3.1 דולר למניה

"צפי לרבעון חזק בטאואר - קנו מניות גם בטרם פרסום הדו"חות", כך אומרים בבית ההשקעות צ'רדן בסקירה עדכנית על מניית חברת השבבים. טאואר צפויה לפרסם את דו"חות הרבעון השני של 2010 ביום שלישי הקרוב, 10 באגוסט.

האנליסט ג'יי סריוטסה חוזר על המלצת "קנייה" לטאואר, במחיר יעד של 3.1 דולר למניה - קרי, הוא צופה כי טאואר תזנק פי 2.2 ב-12 החודשים הקרובים (בהתבסס על מחיר הסגירה של המניה אמש בוול סטריט).

טאואר, שנסחרת בת"א ובוול סטריט לפי שווי של 287.63 מיליון דולר, צפויה לרשום ברבעון השני הכנסות של 123-128 מיליון דולר, בהסתמך על עסקאות עם לקוחות אסטרטגיים של החברה - RF Micro Devices, Skyworks, ו-Vishay. בצ'רדן צופים כי החברה תגיע לרף העליון של הטווח ואף תשיג שיפור במרווח התפעולי.

בשורה התחתונה השוק צופה לטאואר רווח של 16 סנט למניה, לפי מודל הניתוח של צ'רדן החברה תרוויח 15 סנט למניה, שייגזר מהכנסות של כ-125.2 מיליון דולר.

בבית ההשקעות מעריכים כי טאואר תרחיב בדו"חות באשר לעסקעות אחרונות שחתמה, ובאשר לפרישת החוב שביצעה לאחרונה ולעמידה עתידית בהתחייבויותיה למחזיקי האג"ח. נזכיר כי לאחרונה טאואר הגיעה להסדר חוב באג"ח ב-80 מיליון דולר שצפויות להיפרע ב-2011, ודחתה את הפירעון ב-4 שנים.

בצ'רדן אופטימיים גם באשר לתוצאות הרבעון השלישי של טאואר, וסבורים כי תחזיות השוק והתחזיות של בית ההשקעות עצמו הן שמרניות מדי. האנליסטים צופים כי עסקי הליבה של טאואר יישארו חזקים, היות ולקוחות מפתח של החברה כבר אותתו על המשך צמיחה. האנליסטים מעריכים כי טאואר תציג תחזית להכנסות של 130.1 מיליון דולר ברבעון השלישי, ולרווח מתואם של 15 סנט למניה. באשר ל-2010 כולה האנליסטים מעריכים כי החברה תחזור את תחזיותיה.