הזמנות של 168 מיליון ש' ממוסדיים לאג"ח החדש של מירלנד

מתוכן קיבלה זרוע הנדל"ן של פישמן ברוסיה התחייבויות מוקדמות בהיקף של 145.76 מיליון שקל ע.נ. לאג"ח מסידרה ג' ■ שיעור הריבית המירבי בגין האג"ח יעמוד על 8.5% לשנה

חברת מירלנד המרכזת את פעילות הנדל"ן של קבוצת פישמן ברוסיה, דיווחה כי אתמול (ד') התקיים מכרז למשקיעים מסווגים (מוסדיים) הקשור להנפקה אפשרית של סדרת אג"ח חדשות של החברה (סדרה ג').

ב-26 ביולי פרסמה החברה הודעה בדבר הנפקה אפשרית של אגרות חוב של החברה, בהתאם לדוח הצעת מדף אשר בכוונת החברה לפרסם על פי תשקיף מדף מיום ה-31 במאי השנה אשר תוקן ב-28 ביולי.

במסגרת המכרז למוסדיים הוגשו הזמנות לרכישה של 168.16 מיליון שקל ע.נ. של אגרות החוב מסדרה ג', אשר מתוכן קיבלה החברה התחייבויות מוקדמות בהיקף של 145.76 מיליון שקל ע.נ. לאג"ח מהסידרה החדשה, וזאת כאשר שיעור הריבית המירבי בגין האג"ח יעמוד על 8.5% לשנה.

ההצעה לציבור, במידה שתתקיים, תיעשה במסגרת דו"ח הצעת מדף שתפרסם החברה, בדרך של הצעה אחידה. ביצוע ההנפקה ופרסום דו"ח הצעת המדף על פיו תבוצע ההנפקה, כפופים לקבלת אישורים כנדרש על פי דין. את המכרז הוביל אקסלנס נשואה חיתום.

ב-26 ביולי קיבלו מ-S&P מעלות אגרות החוב בהיקף של עד 200 מיליון שקל דירוג של "BBB". דירוג זה מקביל לדירוג שקיבלו אגרות החוב הקיימות, סדרות א' ו-ב' ממידרוג שהיה "Baa2".

**אליעזר פישמן הוא בעל השליטה בגלובס**