רגע לפני הדו"חות: טאואר תקצה ליורקוויל מניות ב-10 מיליון ד'

תקצה לקרן האמריקנית מניות במחיר של 1.37 דולר למניה, הנמוך ב-4.8% על מחיר הסגירה של המניה אמש בוול סטריט

חברת טאואר שוב מקצה לקרן יורקוויל האמריקנית מניות והפעם בהיקף של 10 מיליון דולר, בהתאם להסכם עליו הודיעה חברת השבבים ממגדל העמק באפריל האחרון. ההסכם, נזכיר, כלל התחייבות של יורקוויל להשקיע עד 35 מיליון דולר בטאואר בתמורה למניות שיוקצו לקרן בדיסקאונט של כ-3% על מחיר השוק בכל הקצאה. טאואר מנוהלת על ידי ראסל אלוונגר.

הסיבוב הנוכחי כולל הקצאה של כ-7.28 מיליון מניות טאואר בהיקף של כ-10 מיליון דולר. מדובר במחיר של 1.37 דולר למניה, הנמוך ב-4.8% על מחיר הסגירה של המניה אמש (ו') בוול סטריט ודיסקאונט של 3.5% על מחיר הסגירה ביום ה' בבורסת תל אביב.

על ההקצאה הנוכחית הודיעה טאואר בדיווח לבורסה אמש סמוך לחצות. הקצאת המניות תתבצע ביום שני הקרוב, יום לפני פרסום הדו"חות הרבעוניים של טאואר.

קרן יורקוויל השלימה בחודש מארס האחרון השקעה של 25 מיליון דולר בטאואר. לאחר השלמת ההקצאה הנוכחית יעלה סכום ההשקעה ל-35 מיליון דולר ולאחר השלמת הסכם ההשקעה מחודש אפריל תסתכם ההשקעה ב-60 מיליון דולר. עם זאת, לא ברור כמה מניות מכרה יורקוויל בשוק וכמה מניות נותרו באמת באמתחתה.

טאואר תפרסם ביום ג' את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון השני של 2010. לפי קונצנזוס תחזיות האנליסטים של תומסון רויטרס, המתבסס על 2 האנליסטים הבודדים שמסקרים אל החברה, טאואר אמורה להציג רווח נקי (non-GAAP) של 16 סנט למניה, לעומת הפסד של 24 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. כמו כן, יהיה מעניין לבדוק את שורת הרווח על בסיס GAAP, שכן אלוונגר הבטיח פעמים רבות כי החברה תגיע לאיזון על בסיס GAAP במחצית 2010 ותעבור לרווחיות במחצית השנייה של השנה.