"כוכב נולד" מתקרבת לגמר - ומובילה את טבלת הרייטינג השבועית

זכיינית ערוץ 2 קשת הכניסה השבוע 6 תוכניות לטבלת הרייטינג, לעומת 3 תוכניות של רשת ואחת של חברת החדשות

חודשי הקיץ ממשיכים להיטיב עם זכיינית ערוץ 2 קשת, שמכניסה הפעם לטבלת הרייטינג השבועית 6 תוכניות - לעומת 3 תוכניות של רשת ואחת של חברת חדשות ערוץ 2.

בראש הטבלה, כרגיל בשבועות האחרונים, ניצבת "כוכב נולד" שמתקרבת לרגע ההכרעה. התוכנית של יום רביעי רשמה רייטינג של 24.5%, וזאת של יום חמישי השיגה רק 21.8% שהספיקו לה למקום הרביעי בטבלה השבועית.

במקום השני ממשיכה ליהנות עדי אשכנזי מהשיבוץ החדש במוצ"ש, והתוכנית "מה זה השטויות האלה" משיגה רייטינג של 22.9% ו-546 אלף צופים. מיד אחריה בטבלה מדורג התאום הטלוויזיוני שלה עידו רוזנבלום, שמסיע את "מונית הכסף" לרייטינג של 22%. את הטריו של מוצ"ש בקשת סוגרת "עבודה ערבית", שמדורגת במקום החמישי בטבלה עם רייטינג של 20.4% ו-505 אלף צופים.

"מועדון לילה" ממשיכה לספק נתונים לא רעים עבור ליל שישי עם רייטינג של 19.7% ו-583 אלף צופים, שממקמים אותה במקום השביעי בטבלה השבועית.

פרק בעונה השמינית של "החיים זה לא הכל" הוא התוכנית המובילה של הזכיינית רשת השבוע. הפרק רשם רייטינג של 18.3%, והוא מקדים בטבלה את "אחד נגד 100", שהשיגה 17.9%, ואת "צחוק מהעבודה", שסוגרת את העשירייה הפותחת עם רייטינג של 17.8%.

ממוצע הרייטינג של מהדורות החדשות של חדשות 2 עמד השבוע על 20%, נתון שמיקם אותה במקום השישי בטבלה השבועית.

22
 22