כ-90 שנה חלפו מאז כתב ברל כצנלסון, ממקימי בנק הפועלים, את הדברים הבאים: "בנק הפועלים הוא המוסד הכספי של מעמד הפועלים, ורצונו לשרת את מעמד הפועלים כולו. מטרתו לעזור לכלל ציבור הפועלים המאורגן להקים את הקואופרטיבים שלו. רצונו לעזור לרכוש עמדות משקיות חדשות ולגלות וליצור אפשרויות עבודה חדשות".
בנק הפועלים פונה היום לכלל העם היושב בציון, ואם הוא עדיין פונה לפועלים - מן הסתם הוא מעדיף את אלה המבוססים יותר. השבוע ממוקם הבנק במקום הראשון בטבלת המותגים המושקעים, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי עם "חשבון צמיחה" למשפחות.
הפרסומת מצולמת יפה, ובליווי קולו של קובי אפללו מצליחה לעשות את הדבר האלמנטרי שפרסומות רבות שוכחות לעשות: לפרוט על הרגש. ככל שמרגשים אותנו יותר - כך אנחנו זוכרים יותר את הפרסומת.
013 נטוויז'ן ממוקמת במקום השני השבוע עם פרסום לאינטרנט המהיר באמצעות גיתם BBDO, תחת הסלוגן "כמה שיותר מהר, יותר כיף". 013 מתחרה השבוע ב-014 שלקחה את מותג ה-NGN של בזק, חברת-האם, ומתחה אותו ל-PRIVATE NGN. חברת 014 מפרסמת כהרגלה באמצעות התוכי את הרשת הפרטית תוך כדי הבטחה להימנעות מפקקי תנועה בגלישה.
במחקר שערכנו עולה כי באחת מכל 6 פרסומות בטלוויזיה מופיע סלב. מרקו והקוף נכנסים לסטטיסטיקה הזו עם הפרסומת של HOT לקיץ ללא תשלום ב-VOD YOUNG, באמצעות באומן-בר-ריבנאי. ספק אם דה אמיצ'יס, מחבר "הלב", דמיין ב-1886 שגיבור סיפורו ישולב בפרסומת של חברת טלוויזיה רב-ערוצית במדינת ישראל בשנת 2010, אבל יאמר לזכות HOT שהחיבור בין מרקו והתכנים העכשוויים של תוכניות הילדים עובד מצוין. רגש, כבר אמרנו?
המותגים המושקעים
1. בנק הפועלים - 1,380,316 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי
2. 013 נטוויז'ן - 1,310,111 שקל - באמצעות גיתם BBDO
3. HOT - כ-1,267,139 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי
4. פלאפון - 1,138,207 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי
5. דיאט קוקה-קולה - 960,444 שקל - באמצעות קבוצת דחף
* הנתונים מתייחסים לתאריכים 30/7/10-5/8/10.
** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.