תקציב הפרסום של חברת קריסטל עובר למשרד הפרסום מקאן-אריקסון. התקציב יעמוד על 5 מיליון דולר. ב-5 השנים האחרונות טופל התקציב במשרד הפרסום בורודה-קפלן.
יש לציין כי תקציב הפרסום של חברת קריסטל הינו 2.5 מיליון דולר. ביחד עם חברת תדיראן מוצרי צריכה, שנרכשה על-ידי חברת קריסטל שבשליטת איש העסקים משה ממרוד לפני כשנה, היקף הפרסום השנתי של הקבוצה יהיה 5 מיליון דולר.
לפני כשנה החל משרד מקאן-אריקסון לטפל בתקציב תדיראן, ולכן עם בחירתו גם למשרד הפרסום של קריסטל הוא יטפל בכל תקציב פרסום הקבוצה.
מחברת קריסטל נמסר כי הם מודים למשרד בורודה-קפלן על התקופה הארוכה יחדיו ועל תרומתו של משרד הפרסום לביסוס מעמדה של קריסטל כקבוצה מובילה בענף מוצרי החשמל בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.