קבוצת סקאל שוקלת את העברת תקציב הפרסום של רשת הנעלת הדיסקאונט Payless למשרד חיצוני - כך נודע ל"גלובס". תקציב הפרסום להחדרת המותג, שיחל לפעול בישראל במארס 2011, מוערך בכ-2 מיליון דולר בשנה.
מבחינה פרסומית פועלת קבוצת סקאל על-פי רוב באופן עצמאי ואף את המדיה היא רוכשת בעצמה. במקרים נקודתיים היא עובדת עם זרוע פרסומית מבצעת שכוללת את אדלר-חומסקי ואת ראובני-פרידן, אך אין לה משרד פרסום מלווה.
הפעם שוקלים בחברה חבירה למשרד פרסום שירכז את פעילות הרשת החדשה נוכח התחרות הצפויה בתחום, ולא מן הנמנע כי ההתקשרות תיעשה עם המשרדים שפעלו בעבר עם קבוצת סקאל.
רשת ההנעלה Payless היא מוטת מחיר, ותציע נעליים לכל המשפחה במחיר ממוצע של 94 שקל לזוג.
המתחרה הישירה של סקאל בתחום תהיה רשת ToGo, שגם היא רשת הנעלת דיסקאונט, שכדי למתג את עצמה גייסה את הפרזנטורית מירי בוהדנה, והיא מרבה לפרסם בשילוט חוצות ובעיתונות.
בסקאל יכולים להשתמש בחומרים פרסומיים שיסופקו להם מחו"ל, ואולם כדי למצב את הרשת הבלתי מוכרת בישראל וכדי לבסס אותה כמתחרה לגיטימית בשוק ההנעלה המוזלת, יהיה עליה ליצור שפה פרסומית ונראות למותג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.