קבוצת נטו ורשת המסעדות אל גאוצ'ו משיקות סדרה של מוצרי בשר קפוא בהשקעה של 2 מיליון שקל.
עדי עזרא, יו"ר נטו ובעלי אל גאוצ'ו, אמר כי "ההשקעה הכספית נועדה לשדרוג תהליכי התפעול ומערך השיווק, המיתוג וקמפיין ההחדרה. אנחנו צופים כי המהלך יביא חדירה של 5% בשנה הראשונה ושל 10% בשנה השנייה בקטגוריית הבשר הקפוא".
הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים המבוססים על בשר המיובא מארגנטינה. השקת סדרת המוצרים החדשה תלווה בפעילות קד"מ אינטנסיבית, פעילות מעל לקו וכן עריכת סדנאות בשר במסעדות ברחבי הארץ.
רשת המסעדות "אל גאוצ'ו" פועלת בישראל מאז 1982, ולה 8 מסעדות בכל רחבי הארץ. ברשת סועדים למעלה מחצי מיליון סועדים בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.