המותג ליווי'ס משיק קו ג'ינסים חדש לנשים

בליווי'ס העולמית טוענים כי קו העיצוב החדש GWI כולל 3 גזרות, שעפ"י מחקרי שוק מתאימות ל-80% מהנשים בעולם

קבוצת אירני, יבואנית מותג הג'ינסים ליווי'ס, משיקה קו ג'ינסים חדש לנשים, GWI, וזאת כחלק מהשקה עולמית.

בליווי'ס העולמית טוענים כי קו העיצוב החדש כולל 3 גזרות, שעל-פי מחקרי שוק מתאימות ל-80% מהנשים בעולם. כחלק מהמהלך הוחלפו לראשונה בהיסטוריה תוויות ליווי'ס השגרתיות בקו החדש לתוויות: "hit girls".

לדברי מנכ"ל ליווי'ס ישראל, אשר לוי, כ-80% ממכירות המותג בישראל הן ג'ינסים לגברים, ורק 20% מהג'ינסים הנמכרים של המותג מיועדים לנשים. הקו החדש אמור לשנות יחס זה.

המותג ליווי'ס בישראל ידע רגעי שפל וגאות. בשיא הגיע מכר המותג לכמיליון ג'ינסים בשנה, עד שצנח כליל. המותג משווק כיום ב-70 נקודות מכירה, ובראשן ברשתות ג'ינס בר ופקטורי 54. בשנתיים האחרונות המותג הולך ומתחזק, וההערכה היא כי היקף מכירות המותג עומד היום על כ-30 מיליון שקל בשנה.