גילת מאכזבת בשורות ההכנסות והרווח; הפסידה 1.3 מיליון דולר

ההכנסות הרבעוניות עמדו על 51.8 מיליון דולר לעומת צפי מוקדם להכנסות של 54.49 מיליון דולר; ברבעון המקביל הסתכמו ההכנסות ב-56 מיליון דולר ■ עמירם לוינברג:" אנחנו מביטים למחצית השנייה של השנה באופטימיות זהירה"

יום עמוס בגזרת גילת : לאחר שמוקדם היום (ג') בבוקר הודיעה החברה על הסכם פשרה עם קבוצת הרוכשים, במסגרתו תקבל החברה כ-20 מיליון דולר, דיווחה החברה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה.

גילת דיווחה על הכנסות רבעוניות של 51.8 מיליון דולר בהשוואה ל-56 מיליון דולר ברבעון השני של 2009. הכנסות מדווחות אלה נמוכות מהצפי בשוק להכנסות של 54.49 מיליון דולר. במחצית הראשונה של 2010 כולה הכניסה החברה 108.9 מיליון דולר לעומת הכנסות של 116.8 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2010.

ההפסד הנקי של החברה עמד על 1.3 מיליון דולר בדומה להפסד ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד למניה עמד ברבעון החולף על 3 סנט למניה, אכזבה לעומת צפי מוקדם להפסד של 1 סנט בלבד. במחצית הראשונה של השנה צמצמה גילת את ההפסד ל-691 אלף דולר לעומת הפסד של 965 אלף דולר המחצית הראשונה של 2009.

עמירם לוינברג, יו"ר ומנכ"ל גילת, מסר עם פרסום הדו"חות כי "בסוף הרבעון השני השלמנו את הרכישה של רייסט אנטנה סיסטמס, וחתמנו על הסכם לרכישת מרכז מחקר ופיתוח של אנטנות לוויניות בבולגריה. הרכישות הן חלק מהאסטרטגיה של גילת לחדירה לשוק הביטחוני באמצעות הרחבת סל המוצרים. ההזמנות שהתקבלו במהלך הרבעון השני היו גבוהות בהשוואה לרבעון הקודם וכן לרבעון המקביל ב-2009, דבר המאפשר לנו להביט למחצית השנייה של השנה באופטימיות זהירה".

נזכיר כי לאחרונה הודיעה החברה על מספר עסקאות באסיה ובאפריקה. בין היתר, נבחרה החברה לספק באסיה רשת לוויינית שתסייע בתחום ביטחון הפנים, לרבות מערכת המבצעת ביקורת גבולות. כמו כן, החברה סיפקה מערכת המבוססת על מוצר ה-SkyEdge II בוייטנאם, וכן ציוד להרחבת פרוייקט החינוך SchoolNet באתיופיה.