פרטנר: שת"פ אסטרטגי עם ארגון "חבר" לתקשורת כוללת

חברת הסלולר תספק שירותים בסלולר, באינטרנט ובטלפון הקווי ■ מועדון "חבר" מייצג את אנשי הקבע, כוחות הביטחון הגימלאים ומשפחותיהם. הארגון מייצג 100 אלף בתי אב בישראל

חברת פרטנר שבשליטת אילן בן דב הודיעה היום (ד') כי חתמה על הסכם שיתוף-פעולה אסטרטגי עם "חבר", מועדון הצרכנות של כוחות הביטחון בישראל, לפיו חברת הסלולר תספק פתרון תקשורת כולל לעמיתים - בסלולר, באינטרנט ובטלפון הקווי.

ההצעה כוללת מכשירים ניידים בהצעות מיוחדות; תוכניות תעריפים סלולריות אטרקטיביות; שירותי טלפוניה ואינטרנט ביתיים; פתרונות גלישה במחשב הנייד ועוד.

מועדון "חבר" מייצג את אנשי הקבע, כוחות הביטחון הגימלאים ומשפחותיהם. הארגון מייצג 100 אלף בתי אב בישראל, ו-orange תספק בבלעדיות את השירותים לתקופה של 3 שנים.

יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה בפרטנר אמר היום ל"גלובס", כי "מדובר בשת"פ גדול וחשוב מאוד, והפוטנציאל בו עצום. לפני כיומיים עלה "טיזר" לעמיתי חבר על המבצע וכבר קיבלנו אלפי פניות".

לדבריו, ההצעה הרשמית תעלה באתר של חבר מחר או מחרתיים, והעמיתים יוכלו להזרים בקשות Pre-Sale לחבילת התקשורת הכוללת שמציעה פרטנר. התוכנית תיכנס לתוקף ב-18 באוגוסט והיא תוצג רשמית ביריד של מועדון חבר. קדמי הוסיף עוד, כי "המותג 'חבר' פועל אף הוא במצוינות, במקצוענות ובחדשנות ושיתוף הפעולה הנוכחי מעצים ערכים אלו הן בפעילות המשותפת והן במרכיבי ההצעה".

שלומי אברהם, מנכ"ל חבר אמר היום ל"גלובס", כי "אנחנו יודעים להניע את העמיתים שלנו שמאופיינים בנאמנות גבוהה, ואני מעריך כי שיעור ההצטרפות לחבילות של פרטנר יהיה גבוה - בעשרות אלפים, ורובם יצטרפו ככל הנראה בשנה הקרובה". לדבריו, לראשונה מועדון צרכנות שמאגד לקוחות פרטיים משיג לחבריו הצעות במחירים אטרקטיביים יותר מאלה שישיג כל לקוח פרטי או עסקי - מדובר בחיסכון של אלפי שקלים, שהושג אחרי משא-ומתן של מספר חודשים עם פרטנר.