האם "קווי חופשה" תשבור סופית החרם הישראלי על טורקיה? מציעה הכל כלול ל-3 לילות באנטליה ב-419 ד'

אחרי "השטיח המעופף", גם "קווי חופשה" חוזרת לאנטליה ■ המנכ"ל ארנון אנגלנדר: "הטיסה די מלאה, אנטליה זה כמו מדינה נפרדת מטורקיה. מה שמעניין את האנשים שם זה התיירות והחיים הטובים" ■ לילה במלון 5 כוכבים באילת עולה 600 שקל, לא כולל טיסות ועם ארוחה אחת

האם הישראלים מתחילים לחזור לאנטליה? אחרי שחברת "השטיח המעופף" הוציאה בשבוע שעבר את הטיסה הראשונה לאנטליה מאז המשט לעזה (בעקבות הסרת אזהרת המסע לטורקיה), הודיעה היום (ד') גם חברת "קווי חופשה" כי תחדש את טיסותיה לאנטליה מיום א' הקרוב.

החברה מתחייבת להוציא 5 טיסות בשבוע לאנטליה ובכוונתה לשווק ללקוחות חופשות במתכונת "הכל כלול" בבתי המלון ובקלאבים באנטליה, ממש כמו בימים שלפני אירועי המשט לעזה. ארנון אנגלנדר, מנכ"ל החברה, מסביר כי ההחלטה לחדש את הטיסות לאנטליה הגיעה בעקבות התעניינות מצד הישראלים.

"לאחרונה חלה התעוררות בביקוש הישראלים לחופשות באנטליה", אומר אנגלנדר. "בתי המלון בעיר התגעגעו לתיירים מישראל ואלה יתקבלו שם בברכה".

ומה לגבי המחירים? ובכן, החברה מציעה חבילות נופש על בסיס "הכל כלול" ל-3 לילות לכל הפחות, במחיר של מאות דולרים לאדם.

בקלאב "לה שאטו", למשל, מוצעת חבילה הכוללת טיסה ולינה במלון, החל מ-469 דולר לאדם במשפחה של זוג עם ילד ו-419 דולר לאדם במשפחה עם 2 ילדים. החבילה היקרה ביותר הינה בקלאב "ריקסוס לארס", שם העלות מגיעה ל-579 דולר לאדם במשפחה עם 2 ילדים.

בשיחה עם "גלובס", מסביר אנגלנדר כי הנתונים האחרונים שפורסמו ואשר מעידים על ירידה חדה בתיירות הישראלית לטורקיה שייכים לעבר, וכי בעתיד צפויה התעוררות.

"אני רואה את ההתעוררות", הוא אומר. "הנתונים הנוכחיים מתייחסים לחודשים יוני-יולי. הלקוחות מביעים התעניינות אבל רק לאנטליה".

- האם לדעתך טורקיה בטוחה היום לישראלים?

"אנטליה זה כמו מדינה נפרדת. אני עושה הפרדה בין טורקיה לאנטליה. אני לא יודע לדבר על טורקיה אלא על אנטליה. אני הייתי לא מזמן באנטליה ולא השתנה שם כלום. מה שמעניין את האנשים שם זה התיירות והחיים הטובים, לא מעבר לזה".

- חבילת נופש נמכרת במחיר של יותר מ-1,600 דולר למשפחה. זה כדאי?

"אלה המחירים של חודש אוגוסט, של שיא העונה. אין יותר זול מזה למלונות 5 כוכבים על בסיס הכל כלול".

- ומה עם ההיענות? הטיסה ליום ראשון כבר מלאה?

"הטיסה די מלאה. נותרו עוד 18 מקומות מתוך 60 שהוקצו".