ריטליקס סוגרת רבעון: עלייה של 13% ברווח התפעולי

ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-52 מיליון דולר לעומת כ-48.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד

חברת ריטליקס , ספקית בינלאומית של פתרונות תוכנה לקמעונאים ולמפיצים מפרסמת היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2010.

ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-52 מיליון דולר לעומת כ-48.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי (GAAP) ברבעון הסתכם בכ-3.4 מיליון דולר בהשוואה לכ-3 מיליון דולר (GAAP) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי המתואם (Non-GAAP) ברבעון הסתכם בכ- 5.3 מיליון דולר בהשוואה לכ- 4.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הוצאות המימון ברבעון הסתכמו בכ-800 אלף דולר ונבעו מהוצאות בגין הפרשי שער במט"ח ושערוך עסקאות הגנה על שערי מט"ח בהשוואה להכנסות מימון של כ- 3.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד אשר נבעו מהכנסות בגין הפרשי שער במט"ח וכן רווח בגין שערוך עסקאות הגנה על שערי מט"ח.

הרווח הנקי (GAAP) ברבעון הסתכם בכ- 1.6 מיליון דולר או 0.06 דולר למניה בדילול מלא בהשוואה לרווח נקי (GAAP) של כ- 4.9 מיליון דולר או 0.24 דולר למניה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד אשר כלל הכנסת מימון של כ- 3.7 מיליון דולר כמפורט לעיל.

הרווח הנקי המתואם (Non-GAAP) ברבעון הסתכם בכ- 3.3 מיליון דולר או 0.14 דולר למניה בדילול מלא בהשוואה לרווח נקי מתואם (Non-GAAP) של כ- 6.1 מיליון דולר או 0.30 דולר למניה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד.

תזרים המזומנים אשר נבע מפעילות שוטפת ברבעון הסתכם בכ-4 מיליון דולר. נכון ליום 30 ביוני 2010, מצבת המזומנים, שווי מזומנים, פיקדונות וניירות ערך סחירים של החברה הסתכמה בכ-107.5 מיליון דולר עם חוב זניח.

שוקי שפר, מנכ"ל ריטליקס, אמר עם פרסום התוצאות כי "היה זה רבעון חיובי נוסף בו הצגנו צמיחה בהכנסות וברווח התפעולי לעומת הרבעון הקודם ולעומת הרבעון המקביל אשתקד והמשך תזרים מזומנים מפעילות שוטפת. היה לנו רבעון מוצלח במסירת פרויקטים ללקוחות כולל לקוח ראשון ביפן. כמו כן זכינו בתוכניות חדשות ללקוחות וכן לקוח חדש בספרד. אנו ממשיכים להוציא לפועל את תוכניותינו. ניתוח השוק שביצענו אישר כי ריטליקס ממוקמת טוב ומובילות השוק שלנו הינה בקו אחד עם ההזדמנויות בשווקי היעד. אנו ממשיכים להתקדם בפיתוח והרחבה של סל המוצרים והשירותים שלנו אשר מבוססים על חזקותיה של ריטליקס ואנו מצפים להמשך התרחבות על בסיס מאמצים אלה".