בועה פירסט-קלאס: כמה עולה הדירה היקרה ביותר בעולם?

פנטהאוז במתחם "הייד פארק 1" בלונדון נמכר בסכום שיא של 140 מיליון ליש"ט (220 מיליון דולר) ■ בנכס היוקרתי 2 קומות, 6 חדרי שינה וחלון חסין בפני ירי ■ הערכות: הרוכש הוא איל נפט ממדינות המפרץ

אם יש לכם במקרה 220 מיליון דולר פנויים - אתם בדרך הנכונה לדירת חלומותיכם בלונדון: בבירת בריטניה נמכרה השבוע הדירה היקרה בעולם בסכום שיא של 140 מיליון ליש"ט.

הנכס היוקרתי ממוקם בקומפלקס המגורים "הייד פארק 1" שליד הפארק הידוע שנחשב לאחד מסמליה של העיר. מדובר בפנטהאוז יוקרתי המשתרע על פני 2 קומות וכולל 6 חדרי שינה וחלון גדול חסין כדורים דרכו ניתן לראות את הפארק ואטרקציות נוספות של לונדון. הרוכש המאושר והמבוסס יזכה גם לשירות חדרים למשך 24 שעות "באדיבות" אחד מבתי המלון הסמוכים וכן שירותי אבטחה צמודים.

בחברת הנדל"ן שביצעה את העסקה סירבו למסור את זהותו של הרוכש, אך בכירים בתעשיית הנדל"ן המקומית בבריטניה מסרו כי מרבית ההצעות הגבוהות הגיעו ממדינות המפרץ הפרסי, המזרח התיכון וניגריה - בעיקר על רקע העליה במחירי הדלקים.

ואם תסתפקו בשכנות לאיל ההון מהמפרץ שמאייש את הנכס - תשמחו לשמוע שבפרוייקט המדובר נבנו גם 85 דירות נוספות המוערכות בסכומים שונים החל מ-20 מיליון ליש"ט (31 מיליון דולר).