זאקס מצמיד לטאואר יעד של 4 ד' - 151% מעל מחיר השוק

קובעת מחיר יעד למניה של 4 דולר לעומת מחיר של 1.59 דולר כיום ■ "טאואר נהנית ממרווחים גבוהים וחשופה באופן נמוך יחסית לגורמים השליליים - שעה שיתר החברות נאבקות כדי להתקיים"

פחות משבוע לאחר פירסום דו"חות החברה, חברת מחקר השווקים המובילה זאקס מפרסמת היום (ה') תחזית אופטימית במיוחד למניית טאואר וממליצה ללקוחותיה לרכוש אותה.

בזאקס מעריכים כי לחברה יש פוטנציאל צמיחה עצום וקובעים לה מחיר יעד לשישה חודשים של 4 דולר לעומת מחיר נוכחי של 1.59 דולר בוול סטריט.

"החברה ממשיכה להציג שיפורים הן ברמה התפעולית והן ברמה הפיננסית במודלים העסקיים שלה", כותבים בזאקס ומוסיפים: "אנחנו חשים שטאואר-ג'ז עתידה להקדים את מתחריה ולהוביל את תעשיית הסמיקונדקטורס בשנת 2010", לדבריהם - טאואר נהנית ממרווחים גבוהים וחשופה באופן נמוך יחסית לגורמים השליליים בתעשייה בימים אלה. על פי הסקירה, מצויה החברה בעמדת זינוק מצויינת לפני חברות אחרות בתחומה, "שעה ששאר החברות בתחומה נאבקות כדי להתקיים".

כזכור, טאואר דיווחה בתחילת השבוע על זינוק של 107% בהכנסות הרבעון ל-125.7 מיליון דולר. הרווח הנקי ברבעון השני (במונחי non-GAAP) הסתכם ב-36 מיליון דולר או 15 סנט למניה. במונחי GAAP, רשמה החברה הפסד של 9 מיליון דולר או 4 סנט למניה. ברבעון המקביל אשתקד הפסידה החברה, במונחי GAAP, 31 מיליון דולר או 19 סנט למניה.

בעקבות הדו"חות, פירסם מוקדם יותר השבוע בית ההשקעות צ'רדן המלצה למניה לפיה מניית טאואר מתומחרת בחסר והמליץ למשקיעים לנצל את ההזדמנות שמחיר המניה בנסיגה בשל המצב בשווקים ו"לתת לכסף לעבוד בטאואר". מחיר היעד שקבעה צ'רדן מוקדם יותר השבוע היה צנוע יותר מההערכה האופטימית של זאקס - ועמד על 3.1 דולר למניה.

[להמלצות אנליסטים]