ההר הוליד עכבר: פרי זכה בתמיכה של 60% וישאר יו"ר מגל

מי שציפה לאסיפה סוערת במגל לאחר שבשבועות האחרונים החליפו חברי הדירקטוריון הנוכחי ואלו המבקשים להחליפם מהלומות על גבי דפי העיתונים, התאכזב - באסיפה עצמה נכחו תריסר אנשים

ההר הוליד עכבר - מי שציפה לאסיפה סוערת במגל לאחר שבשבועות האחרונים החליפו חברי הדירקטוריון הנוכחי ואלו המבקשים להחליפם מהלומות על גבי דפי העיתונים, התאכזב.

באסיפה עצמה נכחו תריסר אנשים, אשר שבעה מהם היו נציגי החברה, ובהם קובי אבן עזרא, מנכ"ל החברה לשעבר המחזיק היום כ-3.6% מהון המניות של החברה. היו"ר יעקב פרי עצמו ומנכ"ל החברה איתן ליבנה לא הגיעו לאסיפה, וחיכו לשמוע את התוצאות בחדר סמוך.

האסיפה עצמה, נוהלה באנגלית בידי שאול קוברינסקי, דירקטור בחברה, ונמשכה פחות מחצי שעה. בתחילה נערכה ההצבעה על הבקשה להדיח את חמשת חברי דירקטוריון החברה, בהם פרי. התוצאות, שרובן הגדול נשלחו על-ידי בעלי המניות מראש, הראו כי כ-4.6 מיליון מניות, המהווים כ-60% מבעלי המניות שהשתתפו בהצבעה, התנגדו להחלטה להדיח את הדירקטוריון, וכ-3.3 מיליון מניות, המהווים כ-40% מסך המניות המשתתפים בהצבעה, תמכו בה.

לאחר מכן, נערכה הצבעה על הצעתו של בעל המניות הגדול בחברה, נתן קירש, שביקש כי במידה וחברי הדירקטוריון יישארו בחברה, הוא יעמיד לה הלוואה בהיקף של 5 מיליון דולר לצורך מימון פעילותה השוטפת, וביקש מבעלי המניות לאשר לו להגדיל את חלקו אל מעל ל-25% בהנפקת זכויות שתערוך החברה. הצעה זו עברה ברוב נמוך יותר, של 51.5%, לעומת 48.1% מבעלי המניות שהתנגדו להצעה.

היו"ר פרי, התחייחס בהודעה שפרסמה החברה לתוצאות ההצבעה, ואמר כי "יחד עם חברי הדריקטוריון, הנהלת החברה ועובדיה, אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לייצג את החברה ולאפשר לה לבצע שינוי כיוון חיובי להבראתה העסקית. תפקידי בחודשים הקרובים יהיה לייצב את החברה מחדש ולהכינה לקראת הבאות, לרבות חיפוש הזדמנויות עסקיות כדי להעלות את ערך החברה לבעלי המניות".