תביעות לפינוי סניפים ברשת אמיקה בשל חובות הבעלים

רשת הביגוד, בבעלות אריה כהן, מחזיקה ב-11 סניפים ברחבי הארץ ונושא חובות בסך 8-7 מיליון שקל ■ מחזור המכירות החודשי ירד לכ-700 אלף שקל בלבד ובסניפים נרשם לאחרונה מחסור בסחורה

לא פחות מ-5 בעלי נכסים דורשים מרשת האופנה אמיקה לפנות את החנויות עקב אי-תשלום שכר דירה מזה כ-5 חודשים - כך נודע ל"גלובס".

עוד נודע כי הבנק סגר את האשראי לרשת, וחלק מההמחאות שניתנו על-ידי הרשת חזרו מבלי שכובדו על-ידי הבנק. לרשת חובות של 7-8 מיליון שקל.

בחודשים האחרונים לא העבירה הרשת, שבבעלות איש העסקים אריה כהן, תשלומי שכירות למרכז וייצמן באיכילוב, לבעל נכס ברחוב רמב"ן בירושלים, לבעל נכס ברחוב קק"ל בירושלים, לקניון גן העיר, וההמחאה שניתנה לבעלי הנכס ברחובות חזרה מבלי שכובדה על ידי הבנק.

היום (ה') מפנה הרשת את הסניף ברחוב רמב"ן בהוראת בית המשפט, וזאת לאחר שבעל הנכס הגיש נגדה, באמצעות עו"ד שי צוקרמן, תביעת פינוי.

לדברי צוקרמן, היקף חובות דמי השכירות של הרשת לבעל הנכס עומדים על 220 אלף שקל, וזה יגיש ביום ראשון הקרוב תביעה כספית נגד הרשת.

בשבוע שעבר נאלצה הרשת לפנות גם את הסניפים שבקניון גן העיר. דרישה נוספת לפינוי הנכס הוגשה מצדו של בעל הנכס ברחוב קק"ל בירושלים.

בימים האחרונים ניסה כהן למכור את הרשת, אך ללא הצלחה.

מחסור בסחורה

רשת אמיקה תחת כהן גלגלה תחילה מחזור של כ-1.5 מיליון שקל בחודש, 18-20 מיליון שקל בשנה. אלא שהרשת המונה 11 סניפים, הלכה והידרדרה ומחזור מכירותיה החודשי ירד לכ-700 אלף שקל בחודש בלבד.

בשל הקשיים הכספיים ישנו מחסור חמור בסחורה ברשת, דבר שתורם לירידה נוספת במכירות שהרשת ספגה בחודש האחרון.

עו"ד דוד מזור המייצג את החברה סירב להגיב לידיעה.